Sinds vandaag op glasvezel en SuperWiFi, maar het lukt niet om mijn Samsung speakers aan het netwerk toe te voegen via de Samsung MultiRoom app op mijn mobiel. Met een ethernet kabel doen deze het wel, maar dat is geen oplossing voor mij. Ik kan ook niet inloggen via PC omdat het wachtwoord achterop mijn box (Box12) niet werkt, ook niet na een reset van de modem. Wat nu?
Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
Beantwoord
Kan speakers niet aan netwerk toevoegen Samsung MultiRoom
Beste antwoord door JwVoort
Dag Natasja, het is inmiddels na eindeloos proberen gelukt, maar het probleem zat vooral in de Samsung app! De oplossing was dat ik een ander apparaat (Soundbar) moest selecteren in plaats van mijn speaker En bovendien het andere knopje op mijn speaker moest indrukken om de verbinding te maken. Het zijn fantastische speakers qua geluid maar de ondersteuning vanuit Samsung is op zijn zachts gezegd belabberd!
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.