Skip to main content

Beste lezer,

 

gisteren een e-mail ontvangen waarin vermeld werd dat ons kpn hussel abonnement komt te vervallen omdat mijn abonnementen niet aan de voorwaarden voldoen, door opzegging of verhuizing. 
 

Nu heb ik geen opzegging noch een verhuizing aan jullie doorgegeven. 
 

Ik heb contact gehad met kpn omdat onze korting niet verrekend was met de maand prijs. Zij gaven aan dat het een bekend probleem is in het systeem en zodra dit opgelost is, de korting (eerste 6 maanden 50% korting) van start gaat. 
 

Ik hoor zie uw reactie graag per e-mail of via dit forum.

 

Alvast bedankt! 
 

Groeten,

Krein 

U bent nu klant bij een andere provider en wilt overstappen naar KPN?


Het lijkt inderdaad om een nieuw abonnement te gaan, op basis van het halfjaar korting. Die korting staat in mijn ogen los van een verhuizing of opzegging, in die zin dat bij de opzegging alles vervalt. Als er geen KPN mobiel abonnement abonnement op hetzelfde adres actief is kom je niet in aanmerking voor Hussel voordelen. Klopt het dat de ontvangen email daar over ging.

 

 

 


Hoi Krein, welkom op het forum! Ik vermoed ook, zoals Galdor benoemt, dat het gaat om Husselvoordeel dat vervalt. Graag kijk ik dit verder voor je na. Vul daarvoor je forumprofiel in en laat even weten als je dat gedaan hebt. Dan duik ik erin.