Skip to main content

Hebben een aantal weken KPN TV glasvezel. 2 Wifi's. TV geeft inmiddels om de haverklap geen beeld, signaalverlies. Alle suggesties inmiddels geprobeerd, alles uitzetten, resetten, wachten en weer aan, software update en zelfs een andere tv even erop gezet. Niets helpt. Wellicht heeft hier iemand nog een suggestie? Als dit zorgeloos overstappen is dan was ik wel bij Ziggo gebleven.

Hebben een aantal weken KPN TV glasvezel. 2 Wifi's. TV geeft inmiddels om de haverklap geen beeld, signaalverlies. Alle suggesties inmiddels geprobeerd, alles uitzetten, resetten, wachten en weer aan, software update en zelfs een andere tv even erop gezet. Niets helpt. Wellicht heeft hier iemand nog een suggestie? Als dit zorgeloos overstappen is dan was ik wel bij Ziggo gebleven.


Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed?


Is direct aangesloten. Internet werkt prima. 
Hebben 2 tv's waarvan een met signaalverlies. Is nu zo dat die tv is uitgezet, helaas is dat de tv waarop we het meeste kijken. 


Ieg merci voor de input.
Van de 2 tv's krijgt er 1 geen goed signaal, wat ik zei; tv's zijn omgeruild maar euvel blijft. Probleem zit dus ervoor. Zal KPN klantenservice maar es bellen… had ik niet verwacht eigenlijk deze ellende na de overstap. Ben benieuwd hoe ze dit oppakken.


Hoi @KPNZIGGO-Lood om oud ijzer, welkom op het forum!

Heb je inmiddels al contact gehad met mijn telefonische collega's?

Als je wilt kijk ik ander graag even met je mee. Kun je toelichten wat je bedoelt met signaalverlies? Krijg je ook foutcodes te zien?
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het inmiddels opgelost is.  Anders weet je ons te vinden!