Skip to main content

Ik ben 2 maanden geleden overgestapt op KPN (glasvezel) en heb deze laten installeren door een monteur. Beneden is een snelheidstest uitgevoerd en de snelheid van de Wifi was erg hoog. We zijn beneden dan ook heel erg blij met de overstap.

Ik maak echter ook veel gebruik van mijn Wifi boven (i.v.m. thuiswerken) en hier is de Wifi erg slecht. Ik heb al meermaals geprobeerd de Wifi te verbeteren via de website, maar dit mocht niet baten. 

Wat kan ik hieraan doen? 

Ik hoor het graag! 

Een kabel naar boven leggen en daar een versterker / accespoint op aansluiten. Nog beter is om je pc of laptop gewoon direct bekabeld aan te sluiten.


Hi @kirstenotter! Goed dat je even een bericht stuurt. We garanderen overal in huis een wifisnelheid van 20 Mbps. Dat doen we met behulp van de Wifi Manager. Deze meet op verschillende plekken in huis de wifisnelheid en zal daarna verbeteringen toepassen. Ik raad je aan om hem twee keer achter elkaar te doorlopen, zodat je ook kunt testen of de verbeteringen effect hebben gehad. Heb je na de tweede meting nog  steeds een snelheid van onder de 20 Mbps, dan krijg je van ons gratis bekabelde wifi versterkers. 

Mocht je intensief gebruik maken van de internetverbinding boven tijdens het thuiswerken, dan raad ik altijd aan om je laptop of computer bekabeld aan te sluiten, zoals @Nick83 ook al adviseert. Je bent dan verzekerd van een stabiele verbinding en je haalt dan altijd een hogere snelheid dan je via wifi zou halen. 


Reageer