Skip to main content

Sinds een paar weken merk ik dat ik latency ervaar tijdens het gamen (PS4). Ik game

altijd op WiFi, het SuperWiFi kastje staat praktisch naast mijn PS. 
 

Zou het kunnen helpen als ik een internetkabel van het SuperWiFi kastje in m’n PS laat lopen? Of moet een internetkabel uit het modem zelf komen? 
 

Tips zijn welkom!

Is de "super"WiFi draadloos verbonden met jouw "modem"?

Dan levert het niet zoveel op om jouw PS5 met een netwerkkabel op de "super"WiFi aan te sluiten.

Ik ben wel benieuwd wat de download en upload snelheid is van jullie Internet verbinding.


Thanks voor de snelle reactie!

Hij is draadloos verbonden inderdaad. De upload snelheid is 90 mbps, de downloadsnelheid 70 mbps.. Dat lijkt me beter kunnen.. Hoe kan ik dit verbeteren?


Meet de snelheid een vanaf een bekabeld rechtstreeks op de Experia/KPN Box aanbesloten PC via Speedtest. Wat meet je dan aan up- en download snelheid?

Overigens zou ik met snelheden van 70Mbps nog geen latency issues verwachten.


Ik heb geen PC die ik bekabeld in verbinding kan krijgen helaas met de KPN box. Enkel een MacBook, kan past geen kabel in.

 

ik ervaar vooral veel Lag in game tijdens Call of Duty als in shooting posities ben, verder is het wel oké..


ik ervaar vooral veel Lag in game tijdens Call of Duty als in shooting posities ben, verder is het wel oké..

De vraag die je je dan echt moet stellen is of die lag veroorzaakt wordt door jouw infrastructuur of juist aan de server zijde van de communicatie (bij de belasting van het "Call of Duty" platform) of dat er ergens onderweg een bottleneck is door minder efficiënte routing.