Skip to main content

Hallo,

Tot mijn verbazing heb ik vandaag een brief ontvangen van Tele2 dat een persoon een abonnement heeft afgesloten op mijn adres. Ik heb Tele2 gebeld en aangegeven dat ik de hoofdbewoner ben en dat zowel ik als mijn partner geen contract bij hun hebben afgesloten en dat die persoon aan wie de bericht gericht is niet woont op ons adres. Wij zijn al jaren klant bij Telfort (kon) en willen ook niet weg hier. Zij gingen uit van een fout maar omdat de procedure al in gang was gezet was mijn huidige contract bij Telfort (kpn) opgezegd. Ik heb dit niet gedaan en wil niet over twee weken zonder tv en internet zitten. Wat kan ik hier aan doen?

Hallo @Y. El Abdi, ook even met KPN contact opnemen, 0800 0402.

Dit wordt lijnkaping genoemd.

 


Hoi @Y. El Abdi 

Misschien heb je hier ook iets aan


@JanD @genetic  bedankt voor de info. Inmiddels contact gehad met kpn,bij kpn is nog niets zichtbaar of gemeld. We houden het in de gaten


Hallo @Y. El Abdi, ik ga er van uit dat doordat jij je gemeld hebt bij Tele2, daar die bestelling is geannuleerd. Als dat het geval is, gaat die lijnovername normaal gesproken niet door.  Krijg je nu onverhoopt een broef over een lijnovername trek dan even aan de bel bij de klantenservice of hier op het forum. 


@Jeroen_dB helaas net een mail ontvangen van kpn dat mijn lijn word overgenomen per 18-11-2020 alleen heb ik niets aan gevraagd en wil ik niet weg of af van mijn huidige contract😔


Naar aanleiding van jouw bericht heb ik een melding aangemaakt voor mijn collega's om jouw lijn te behouden. Tevens staat in de e-mail en ook brief een speciaal telefoonnummer dat jij kunt bellen in verband met deze situatie. Zit ook een toegangscode bij om mijn collega's rechtstreeks te benaderen.


@Jeroen_dB dat is nou juist het vervelende kan niemand bereiken op die nummer. Krijg telkens een bandje te horen (na dat ik de code en kiesnummer heb ingevoerd) dat er ivm onverziene omstandigheden niemand mij te woord kan staan. 


Dat is niet zo hel erg gelukkig. Naar aanleiding van jouw berichten hier op het forum, heb ik hen eerder vandaag een bericht gestuurd om jouw verbinding en KPN abonnement in de lucht te houden. 


@Jeroen_dB heb zojuist een mail ontvangen: Annulering overname aansluiting! Dus ik ben super blij hopen dat er geen nieuwe verrassingen aan komen!