Skip to main content

Ik heb thuis superwifi en een Experia V10 (dus geen V10A)

 

Kan ik het eerste SW punt ook aansluiten op het modem met een (door KPN goedgekeurde)  Netgear switch aanlsuiten? Nu zit hij nog rechtstreeks op het modem maar staat daardoor op een ongelukkige plek. En heb verderop een Netgear switch staan. Wil hem daar eigenlijk op aansluiten.

 

Wat is het verschil tussen Experia V10 en V10A? Want bij de 10A kan de eerste node zelfs los van het modem. Komt deze software upgrade ook voor de V10?

Jazeker @maartend je kan de 1e SuperWifi ook aansluiten via een switch zoals deze Netgear GS105E.

Doordat de v10A recent een update heeft gehad (zie dit topic), neemt deze de rol van Primaire node op zich. Daardoor komt de 1e Super WiFi vrij om net zoals de andere node(s) draadloos te werken.

De Experia Box v10 kan dit niet en krijgt daarom ook geen software upgrade.


Jazeker @maartend je kan de 1e SuperWifi ook aansluiten via een switch zoals deze Netgear GS105E.

Doordat de v10A recent een update heeft gehad (zie dit topic), neemt deze de rol van Primaire node op zich. Daardoor komt de 1e Super WiFi vrij om net zoals de andere node(s) draadloos te werken.

De Experia Box v10 kan dit niet en krijg daarom ook geen software upgrade.

Dus even voo rmij ; de v10 kan gewoon de 1ste node die op het modem zit gewoon via een switch naar het modem? Ik heb trouwens de 108SE


Jazeker, bij jouw Experia Box v10 kan je de 1e Super Wifi verplaatsen van het modem naar een aansluiting op de switch.