Skip to main content
Vraag

Mijn KPN en Thuis app verwijzen naar elkaar sinds mijn Box12 een update heeft gehad

• 7 april 2025
  • 6 reacties
  • 26 keer bekeken

Sinds de update van mijn Box 12 (V12.C.24.05.08) blijven de Mijn KPN app en Thuis app naar elkaar doorverwijzen. Ik heb een SuperWifi 2 (zwart, SW2.C.24.07.04) verbonden via ethernet.

Uiteraard kan ik via de ingebouwde webinterface het modem configureren, maar het zou fijn zijn als een van twee apps zou werken (zoals voor de update).

6 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Moderator
  • 28527 reacties
  • 9 april 2025

Hey ​@Eric_T, welkom hier! Het hoort ook zo te zijn dat je dit nu in de MijnKPN app doet. Maar we zien dat het soms kan vastlopen aan onze kant, waardoor het systeem niet goed weet in welke app je thuishoort. Wil je jouw forumprofiel invullen en hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? Dan kunnen we dit laten fixen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 9 april 2025

Hi ​@Erik van KPN, ik heb mijn profiel aangevuld.

Old Geezer
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 24 reacties
  • 13 april 2025

Voor ​@Erik van KPN 

Ik heb hetzelfde euvel als ​@Eric_T, dat heb ik eerder gemeld maar er is geen follow up op gekomen.

Kan je voor mij ook de keuze voor de MijnKPN app aanpassen ?

In het forumprofiel staan de gegevens van het abo.

Bij voorbaat dank.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Moderator
  • 28527 reacties
  • 14 april 2025

Dank je, ​@Eric_T! En, ​@Old Geezer, ik had jouw melding gezien, maar in de drukte van de Product Update is dat weer weggevallen. Ik heb nu voor jullie beide dit uitgezet. Ik kom er terug zodra ik terugkoppeling heb. 

Old Geezer
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • 24 reacties
  • 15 april 2025

Voor ​@Erik van KPN ,

In de MijnKPN app wordt bij het gebruiken van de “Wifinetwerk beheren” knop nog steeds doorgeschakeld naar de KPN Thuis app.

Heeft dit iets te maken met het feit dat ik de dns server in de EB instellingen heb aangepast ?

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Moderator
  • 28527 reacties
  • 16 april 2025
Old Geezer schreef:

In de MijnKPN app wordt bij het gebruiken van de “Wifinetwerk beheren” knop nog steeds doorgeschakeld naar de KPN Thuis app.

Heeft dit iets te maken met het feit dat ik de dns server in de EB instellingen heb aangepast ?

Nee, dit heeft niets te maken met aanpassingen aan jouw kant. Het probleem zit in/rond ons beheersysteem. Die houdt bij of jij op de nieuwe Software zit of nog op de oude. En van daaruit wordt je dan doorverwezen naar de juiste app. Maar bij jullie, en sommige andere klanten, gaat hierin wat mis.

Er wordt op dit moment door het relevante team aan gewerkt om dit te herstellen. En dan ook gelijk voor iedereen. Ik weet nog niet wanneer dit dan hersteld is, we komen er op terug zodra we meer weten.

In de tussentijd kun je je wifinetwerk beheren door in te loggen op de webinterface van je modem:

Reageer