Skip to main content
Vraag

MijnKPN app praat niet met modem: Kan de Wifi niet verbeteren

• May 4, 2026
  • 0 reacties
  • 6 keer bekeken

In de KPNapp kan ik op “Mijn wifinetwork” nooit op mijn thuisnetwerk. Er staat altijd "Niet verbonden met je KPN-wifi thuis” terwijl dat wel zo is. Ik gebruik geen VPN en heb mobiel internet ook uit gezet op die momenten. Zelfde probleem bij Samsung mobiel en tablet. Uiteraard werkt de functie “Wifi verbeteren” wel, dus het is zeker een probleem met het modem-app contact.

Ook via mijn laptop heb ik bijna nooit toegang tot http://mijnmodem.kpn/. Er stat dan “Wrong login information” als ik het password op de modem gebruik (heb ik nooit verandert). Heel soms (misschien eens per week) werkt het wel, en dan wel met hetzelfde password dat ik altijd gebruik.

Heb al de klantenservice gebeld, de router reset en meerdere keren de KPN app opnieuw geïnstalleerd enz. Helemaal geen verandering en nog steeds geen toegang. Wat gaat hier fout?

Ik been een nieuwe klant, sinds rond 3 weken, en maak verbinding via de KPN Box 12b.

Ik zou graag eindelijk een gastnetwerk willen aanmaken en parental control voor mijn kinderen gebruiken!