Skip to main content
Beantwoord

Onze zonnepanelen app werkt niet meer na een update

• June 30, 2026
  • 6 reacties
  • 69 keer bekeken

Onze zonnepanelen app werkt niet meer na een update

Beste antwoord door XS4-Arjan

​@Michel de Vre , kan je de omvormer of het centrale kastje van je panelen eens herstarten? Stroom eraf zorgt voor een herstart, ook al schijnt de zon. Grote kans dat de update heeft gezorgd voor een ander wifi-kanaal waar de omvormer nog niet mee is verbonden.

6 reacties

JanD
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+19
  • Wijsgeer
  • June 30, 2026

Beste ​@Michel de Vre wat voor update, waarvan?

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • June 30, 2026

​@Michel de Vre , kan je de omvormer of het centrale kastje van je panelen eens herstarten? Stroom eraf zorgt voor een herstart, ook al schijnt de zon. Grote kans dat de update heeft gezorgd voor een ander wifi-kanaal waar de omvormer nog niet mee is verbonden.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Michel de Vre en welkom bij de KPN Community! Goed dat je hier een topic voor aanmaakt en fijn dat je al wat tips hebt gekregen. 

Is het met de tips hierboven opgelost? Ik ben benieuwd. 🙂

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 3, 2026

Nee. Ook dit heeft niet geholpen. De poorten die de zonnepanelen provider op gaf om open ten zetten kan ik niet eens terug vinden in de firewall?

5279/80?

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • July 4, 2026

Geef ons wat meer info! Welk modem? Info omvormer etcetera. 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • July 4, 2026

De poorten die de zonnepanelen provider op gaf om open ten zetten kan ik niet eens terug vinden in de firewall?

Zet firewall op standaard/laag. Dan zijn alle poorten open (behalve paar gevaarlijke niet van KPN gedocumenteerde poorten )