Skip to main content
Vraag

PfSense internet werkt, TV niet

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

257 reacties

• 253 reacties
  • 3 april 2023

Ik zeg: niet aankomen staat default goed. 

• Auteur
  • Slimmerik
  • 169 reacties
  • 8 oktober 2023

Ik ga dit topic helaas nieuw leven in blazen. Ik kijk sowieso niet heel veel te veel. Ben tijdje uitgeschakeld geweest waardoor ik echt helemaal geen TV heb gezien, nu nog onder de medicijnen dus weet het niet 100% zeker meer. Echter kijkend naar dit topic werkte het een half jaar geleden wel… Op dit moment Live TV werkt, maar pauzeren en starten geeft error nmc-400. @Wopper enig idee?

• 253 reacties
  • 8 oktober 2023

Die rode rule moet twee plaatsen omlaag.

• Auteur
  • Slimmerik
  • 169 reacties
  • 8 oktober 2023
Wopper schreef:

Die rode rule moet twee plaatsen omlaag.

Daar stond die eigenlijk, ik had er een beetje met lopen klooien om te kijken of het verschil maakte. Staat nu weer 2de van onder.

• Auteur
  • Slimmerik
  • 169 reacties
  • 9 oktober 2023

@wjb zou je hier ook je lichtje nog even op willen laten schijnen? :)

• 253 reacties
  • 9 oktober 2023

Ik denk dat je het beste af bent als je de experiabox neerzet en daar de TV in steekt, en in een andere poort steek je dan de pfSense router en dan configureer je het IP van pfSense in de DMZ van de Eperiabox. Dan heb je toch je eigen router, en ook stabiele TV.

Het ontbreekt mij aan tijd om de hele flow weer te doorlopen met je, alle voor de hand liggende vragen en tips zijn eerder ook behandeld. Mijn advies zou zijn om te starten op page 1 van dit topic en alle handelingen uit te voeren.

• Auteur
  • Slimmerik
  • 169 reacties
  • 9 oktober 2023
Wopper schreef:

Ik denk dat je het beste af bent als je de experiabox neerzet en daar de TV in steekt, en in een andere poort steek je dan de pfSense router en dan configureer je het IP van pfSense in de DMZ van de Eperiabox. Dan heb je toch je eigen router, en ook stabiele TV.

Het ontbreekt mij aan tijd om de hele flow weer te doorlopen met je, alle voor de hand liggende vragen en tips zijn eerder ook behandeld. Mijn advies zou zijn om te starten op page 1 van dit topic en alle handelingen uit te voeren.

Dat heb ik uiteraard gedaan. Probleem is juist dat dat niet meer werkt. Maar kan uiteraard nog 1 frisse start maken.