Skip to main content

Hoi allemaal,

 

Ik heb een KPN box 12, waarbij ik een poort wil openzetten voor het testen van een app. Nu heb ik al behoorlijk wat forum posts gezien maar geen met een oplossing die voor mij werkte. Dit is de eerste keer dat ik dit probeer in een nieuw huis met een nieuwe modem. In het vorige huis werkte dit allemaal prima.


UPnP staat uit, DMZ ook, en de applicatie draait op poort 7777 en ik heb bij de firewall een inbound rule ingesteld dat 7777 open staat voor zowel UDP als TCP.
Het IP van de pc waar de app op draait komt ook overeen met de IP aangegeven bij de Internal host op het plaatje hieronder.

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen? Heb het modem ook al een keertje opnieuw opgestart.

 

 

@RNuijten Welkom op het forum. 

Wat lastig dat het niet lukt om je poort open te zetten. Waar dit door komt durf ik niet direct te zeggen. 

Wel hebben we een kennisbank topic over port forwarding. Wellicht dat het daarmee al lukt om er uit te komen? 


Ik lijk hetzelfde probleem te hebben. Portforwarding is ingesteld, maar ports worden niet geforward. Werkte wel altijd, maar sinds laatste update van box 12 lijkt het niet meer te werken. Regels al verwijderd en opnieuw aangemaakt, UPNP uit en aan gezet, router uit/aan gezet inclusief alle switches in het netwerk, maar helaas. Enig idee hoe dit te fixen is? 


Reageer