Skip to main content

Ik zie bij portforwarding geen tabbladen meer voor het kiezen van de applicatie, alleen nog maar 1 rij met spellen. Ook zie ik niet meer welke poorten er al zijn geforward. Ik heb een experiabox v10 (zet H369A)

 

Welkom op het forum @Paul Schütz! Kan je aangeven welke firmware versie er op je Experia Box staat? En of je al een reset hebt gedaan?

Let er wel op dat als je zelf een reset doet, alle instellingen die je zelf hebt aangepast worden teruggezet naar fabrieksinstellingen. 

Mocht je vragen hebben over het instellen raad ik je aan ook op onze kennisbankpagina over de V10 te kijken. Daar staan instructies voor het instellen van je Experia Box V10.


 De firmware versie is V1.01.00T03.8V4.

Ik heb nog geen reset gedaan omdat ik niet meer kan zien welke poorten ik heb geforward. De bekendste ( ftp en http) weet ik wel, maar volgens mij waren er meer poorten ingesteld. Ik kan dus ook bij mijn NAS-instelling op de router geen overzicht meer zien, terwijl de forwarding wel werkt.
Ik heb al wel de router opnieuw opgestart. 


Beste Paul,

Onder de “Port Forwarding IPv4” staat een lijst met “Application Configuration”.

Voor iedere applicatie staat een driehoekje, als je daar op drukt krijg je voor deze applicatie een overzicht van de poorten die geforward zijn. Een spreadsheet met alle forwards op een rijtje zit niet in de firmware, maar op deze manier kun je in ieder geval zien welke poorten geforward zijn. Dus bijv “HTTP”  = tcp/80 EN tcp/443.

Je kunt ook zelf applicaties toevoegen met een naam die een indicatie van de poort geeft, bijv ice8000 voor een streaming server op poort 8000.

Succes!