Skip to main content

Krijg mijn printer (HP 5520 serie) niet meer in mijn draadloze netwerk. Oorzaak: er is een MAC filter ingevoerd welke het belemmert. Hoe op te lossen??? Printergebruik urgent.

Waarschijnlijk heb je een modem 12 of 14 die pas een update heeft gehad @Rennes 

Zet bij de wifi-instellingen WPA2/WPA3 eens alléén op WPA2, sla op en herstart de modem, dan zou de printer weer moeten kunnen communiceren.

 


Dat MAC filter is er niet. Dat roept de printer, omdat het niet lukt.

Welk modem heeft u? Heeft u WiFi versterkers? SuperWiFi's? Wit? Zwart? Experia WiFi's? Dual band versterker?


Mijn modem is Box12. Ik heb superwifiversterkers zwarte. Dat is het. Oplossing?


Hi @Rennes, heb je de oplossing van @N.N. al geprobeerd? 


Nog niet geprobeerd. Kom vooralsnog niet in mijn modem. Probeer t nogmaals later


@Rennes Zet wifi direct van de printer uit. HP printer kunnen geen verbinding maken met wifi netwerk als hun eigen wifi netwerk toevallig hetzelfde kanaal van de router gebruikt.


zoals hierboven staat. Zet eerst de WPA 3 uit in jouw box 12 of 14 en zet WPA 2 aan in jouw box 12 of 14.  Zet daarna in jouw HP printer wifi direct uit en stel jouw HP printer via WPA 2 sleutel in van jouw box 12 of 14. Daarna moet jouw HP printer gaan printen via jouw wifi netwerk. 

https://support.hp.com/nl-nl/document/ish_2753970-2521422-16

 


Kan nog steeds niet in mijn modem


@Rennes : Heb je dit al geprobeerd:

 


Voorshands kan ik niet in mijn modem komen....baale


ik doelde specifiek op dit stukje, @Rennes : 

 


Reageer