Al een tijdje wil mijn Remeha Etwist geen verbinding meer maken met mijn KPN experiabox V10 met Extra Wifi punten van KPN. Ik heb al een Extra Wi-Fi aangemaakt voor een 2.4gHz Netwerk, omdat de Etwist niet overweg kan met een 5Ghz netwerk of een gecombineerd netwerk. (E.e.a. als beschreven in dit artikel Stel een apart 2.4 of 5 GHz netwerk in met de functie "Extra Wifi" | KPN Community ) Het 2.4Ghz netwerk werkt prima op mijn iphone, dus daar kan het niet aan liggen. Is er nog een extra instelling die ik ergens moet maken?
Beantwoord
Remeha E-twist wil niet verbinden met mijn KPN Box 10 en SuperWiFi 2.0
Beste antwoord door wjb
meneer_I schreef:
De handleiding van de thermostaat vraagt nadrukkelijk om een 802.11b, 802.11g of 802.11n IEEE. Geen idee wat dat betekend, maar dat kan ik in ierder geval niet als instelling kiezen.
Die hoef je ook niet als instelling te kiezen, die protocollen staan, als het goed is, sowieso aan op jouw 2.4GHz wifi. Daarnaast staat 802.11ax ook aan op 2.4GHz maar dat zou eigenlijk niets uit mogen maken.
Mijn eTwist thermostaat is verbonden met het 2.4GHz netwerk van mijn TP-Link EAP610 en ook daar is 802.11ax actief.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.