Skip to main content

Goedemorgen Denise,

Wij hebben een robot stofzuiger en die moeten we aanmelden op een 2.4 ghz wifi signaal. Als we het met een telefoon hotspot doen dan werkt het prima. Maar via de router van KPN en de wifi versterkers van KPN dan werkt het niet.

Kunnen in de router Expedia box V10 setting niks veranderen. ook de gast instellingen is niet mogelijk.

Kan ik een apart 2.4ghs wifi instellen??

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt origineel topic]

Hallo @Suimellaantje met wifi-versterkers van KPN behoort de wifi op de V10 inderdaad uit te staan.

Bij de wifi-versterkers van KPN kun je een zogenaamd ‘extra wifi’ netwerk activeren en een aparte gasttoegang. Bij de ‘extra wifi’ kun je de 2,4- en de 5.0- band apart activeren en namen en wachtwoorden geven zodat jouw stofzuiger altijd verbinding moet kunnen maken met de extra wifi.

Succes.

 


Hoi Jan, weet je ook toevallig hoe ik dat moet doen? KPN heeft alles geïnstalleerd. Ik kan wel in mijn router V10 komen kan de gast instelling vinden maar kan er niks in selecteren.


Hoi Jan, weet je ook toevallig hoe ik dat moet doen? KPN heeft alles geïnstalleerd. Ik kan wel in mijn router V10 komen kan de gast instelling vinden maar kan er niks in selecteren.

Hallo @Suimellaantje zoals ik in mijn eerdere reactie schreef is de wifi op de V10 uit of behoort uit te staan en kun je daar dus niets meer instellen, dat behoor  je op je KPN-versterker te doen.

Welk type KPN-versterker(s) heb je, de zwarte ronde, de witte ronde, de zwarte vierkant of de witte vierkante?

 


De zwarte ronde 


Hallo @Suimellaantje met wifi-versterkers van KPN behoort de wifi op de V10 inderdaad uit te staan.

Bij de wifi-versterkers van KPN kun je een zogenaamd ‘extra wifi’ netwerk activeren en een aparte gasttoegang. Bij de ‘extra wifi’ kun je de 2,4- en de 5.0- band apart activeren en namen en wachtwoorden geven zodat jouw stofzuiger altijd verbinding moet kunnen maken met de extra wifi.

Succes.

 

Hallo @Suimellaantje 

 

Je kan hier vinden hoe je Extra WiFi instelt op je WiFi versterkers:

 


Hoi GeSp,

 

Die had ik al gevonden.

Maar de screenshot komt totaal niet over met mijn beeld die ik krijg.


Hoi @Suimellaantje 

 

Kan je dan een afbeelding plaatsen wat je wel te zien krijgt, je SSID en WiFi wachtwoord even weghalen uit de afbeelding als die er in staan.