Beste heer/mevrouw, de glasvezel aansluiting is in het midden van mijn huiskamer gedaan, de dichstbijzinde stopcontact is erg ver en al volledig in gebruik met verlengsnoeren. Ik had dit miljoenen keren liever in de meterkast gehad als ik wist dat er 2 stroomaansluitingen bij moesten.
Nu is de vraag: als de monteur komt kan hij indien nodig de glasvezel locatie verplaatsen of een nieuw stopcontact in de muur maken?
Â
Dat is eigenlijk de vraag en hieronder is enkel de beredenering waarom ik erop aandring dat ik schriftelijk bewijs wil.
De reden dat ik op een schriftelijke bevestiging aandring is omdat ik dankzij sterke leugens telefonisch van de klantenservice beloof werd dat ik tijdelijk wel internet zou hebben totdat de monteur komt en dat dit opgelost zou worden. Maar nu ga ik 2 weken zonder internet zitten met als reden "ja schriftelijk staat dat de ingangsdatum hierbij ook wijzigt".Â
Sorry als dit bericht wat geirriteerd klinkt ik voel me enorm verhinderd en machteloos in de huidige situatie.Â