Skip to main content

Vandaag heb ik een internet test gedaan wat heel laag was, dus vandaag denk ik dat ik 2 gratis Experia bekabelde boxen zou krijgen eenmaal bij het bestellen kan ik geen postcode invoeren alle postcodes zijn ongeldig. Ik hoop dat jullie tot een oplossing kunnen, komen. 
 

 

Goedemiddag @emma.1. Kun je iets gratis van KPN krijgen, lukt het bestellen niet 😞. Mocht het nog altijd niet gelukt zijn, zou je dan jouw profiel willen invullen en mij een seintje willen geven? Dan ga ik de apparatuur alsnog versturen. 

Ik heb het zelfde probleem ik zou 2 Gratis boxen ontvangen alleen werkt het postcode gedoe niet. 


Mogelijk moet je alleen de cijfers invoeren niet de letters?


Mogelijk moet je alleen de cijfers invoeren niet de letters?

Nee al geprobeerd bedankt voor je tip !


Een postcode is “officieel” met een spatie tussen de 4 cijfers van de postcode en de 2 letters erachter.

Maar in veel online in te vullen formulieren wordt die spatie vaak niet als geldig karakter meegenomen.
Probeer het eens zonder die spatie.  Dus 4 cijfers met direct de 2 letters erachter:     1234XX


Wanneer ik een postcode wil invoeren geeft het keer op keer ongeldig aan ik zou 2 gratis Bekabelde Experia boxen ontvangen alleen lukt dat niet aangezien de postcode blijkbaar steeds ongeldig is. Ik hoop dat jullie met een oplossing kunnen komen.


Dat komt weleens vaker voor. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kan de moderator je helpen. 


Als het goed is, is mijn profiel nu helemaal ingevuld.


Top! Dan nu wachten op een moderator.  De wachttijd is momenteel een twee.


Hi @Mohammed Rabiai, welkom! Ik heb een aantal reacties samengevoegd met je topic! Als je een topic opent komen we daar vanzelf aan toe! Meerdere topics openen is dus niet nodig! :wink:

Jammer dat de tips vanuit de community niet geholpen hebben om alsnog zelf de wifi versterkers aan te vragen. Op basis van je klantgegevens en het advies van de Wifi manager heb ik bij deze 2 versterkers voor je aangevraagd: je ontvangt daar ook een bevestiging van per e-mail/SMS. Je kunt de versterkers vanaf dinsdag 25 mei 2021 na 14:30 afhalen bij het PostNL servicepunt bij jou in de buurt: Tabac & Gifts (Rotterdam). 
Je krijgt een SMS zodra de bezorger het pakket daar afgeleverd heeft.

Vergeet niet om een legitimatiebewijs mee te nemen!