Skip to main content
Vraag

Sinds de update van mijn V10 modem kan ik geen bel meer aannemen met mijn Woox R9061 deurbel

• March 9, 2026
  • 8 reacties
  • 44 keer bekeken

We weten geen oplossing. Het blijft een raadsel waarom ik sinds de laaste update van Experia box V10 niet meer via 4 of 5 g mijn bel (woox R9061) niet meer kan aannemen. Als ik op een wifi netwerk zit is dit geen probleem ???? 😡

De camera detecteert wel alle beelden en die kan ik wel  via de app uitlezen via het mobiele en wifi netwerk.

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je aangemaakt

8 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Wat een vervelende situatie ​@Hoeksa, ik snap dat je daar van baalt. Ik ken dit merk en model niet direct om eerlijk te zijn. Je communiceert dan met de deurbel via een app op jouw telefoon? Je zou eens naar de firewall instellingen van het modem kunnen kijken, puur als test om te kijken of een stapje lager dan beter werkt:

Ik hoor graag wat de stand van zaken is! 

Ahf
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • March 11, 2026

Hou Remco.

Dit werkt ook niet. Heb het op standaard gezet.

Nog steeds geen verbinding op 5g.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 11, 2026

Zet je mobiel eens op 4G, dan moet het ook gewoon kunnen werken en je mobiel verbruikt dan ook minder stroom ​@Ahf  of ​@Hoeksa naar wie moet ik me nu wenden?

Ahf
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • March 11, 2026

Hoi Jan d

Je kan ​@Ahf gebruiken.

Op 2g - 4g werkt het ook niet. Dan kijk maar niet meer live. Als er iemand aan de deur belt kijk later in de Woox app wel wie er aan de deur stond. Die foto's  krijg ik wel binnen en ook de bewegingen komen binnen. Dat kan ik wel op 4 of 5g kijken

Ben er klaar mee. 

Bedankt voor het advies.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Je zal inderdaad 4G eens kunnen testen ​@Hoeksa. Gebruik je per ongeluk twee accounts nu? Dat komt wel eens voor wanneer je met een ander KPN-ID inlogt op een ander apparaat.    

Ahf
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • March 11, 2026

Ja ik gebruik @ahf voortaan. Op 2g en 4g werkt ook niet. Ik laat het zo maar. Krijg het niet werkend. Kijk wel achter af via de woox app dan kan ik wel de beelden zien die op genomen zijn via het mobiele netwerk kijken. Alleen niet live.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

@Ahf  heb je ook al eens naar de firewall-instellingen gekeken met behulp van de link die ik je eerder stuurde?

Wat een vervelende situatie ​@Hoeksa, ik snap dat je daar van baalt. Ik ken dit merk en model niet direct om eerlijk te zijn. Je communiceert dan met de deurbel via een app op jouw telefoon? Je zou eens naar de firewall instellingen van het modem kunnen kijken, puur als test om te kijken of een stapje lager dan beter werkt:

Ik hoor graag wat de stand van zaken is! 

Ahf
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • March 13, 2026

Heb ik gedaan, werkt ook niet. Heb ook geprobeerd om alles open te zetten in DMZ maar werkt ook niet. (Weer verwijderd) kan alleen op wifi aannemen. Heb ook een webcam van Woox in huis die geeft geen probleem, die kan ik wel op 5g bedienen.