Skip to main content

Ik heb een soundbar van DutchOriginals.

ik heb deze met een kabel naar het kpn kastje (digitenne) hierop werkt hij perfect.

via bluetooth werkt hij ook prima.

maar als ik nu op de tv naar youtube ga of netflix dan krijg ik er geen geluid uit.

ik heb hem via hdmi op de tv en ook op hdmi arc.

ik heb de tv dan ook op die poort gezet en de box op hdmi maar het lijkt wel of de box de tv niet vind aangezien het lampje blijft knipperen.

Hoi @Zoe1802. Welkom op het KPN forum! Welke kabel gebruik je om jouw soundbar te verbinden met de Digitenne ontvanger? Heb je de mogelijkheid om met dezelfde kabel jouw soundbar met de tv te verbinden? Ik ben benieuwd of je dan wel geluid hoort. Ik hoor graag van je.


Hoi @Zoe1802. Welkom op het KPN forum! Welke kabel gebruik je om jouw soundbar te verbinden met de Digitenne ontvanger? Heb je de mogelijkheid om met dezelfde kabel jouw soundbar met de tv te verbinden? Ik ben benieuwd of je dan wel geluid hoort. Ik hoor graag van je.

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je het probleem al zelf hebt kunnen verhelpen. Als je onze hulp toch nog nodig hebt, dan horen we dat graag van je!


Reageer