Skip to main content

Ik heb de super wifi punten aangesloten op mijn eigen modem van TL-link. Alleen krijg ik nu geen verbinding met de super wifi punten. Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen? 

Je hebt ze met een kabel aangesloten op het modem?


Ja zeker! 


Ja dat kanwel, maar niks gaat automatisch. 

Om te installeren zul je moeten inloggen op het ip adres die je modem aan ze gegeven heeft. Vervolgens kun je daar je ssid en wachtwoord invullen.

Eentje bekabeld laten en andere evt los. Wifi op je modem uit.

Zit je alleen nog met updates die ook niet automatisch binnen komen.


Onder windows netwerk neighbourhood poppen de superwifi,s op als aanklikbare iconen. Dubbelklikken en dan leidt dit naar 1 van de superwifi,s die de instellingen weer verspreidt.


Dat is mij te moeilijk, zo'n techneut ben ik niet;) 

Hoe kan ik dit product retourneren? Ik heb het product via de WiFi manager besteld, maar kan nergens vinden hoe ik het product moet retourneren. En een telefoon nummer om te bellen is onvindbaar op de site. 


Nog een manier is KPN THUIS app op de smart phone installeren en dan de installatie doorlopen. Deze neemt veel moeilijke stappen uit handen.


http://192.168.2.251 hiermee zou je in moeten kunnen loggen op de super wifi's. Het webpassword staat op de super Wi-Fi.


Dat is mij te moeilijk, zo'n techneut ben ik niet;) 

Nou ... u heeft een eigen modem, dus lijkt me van wel...


http://192.168.2.251 hiermee zou je in moeten kunnen loggen op de super wifi's.
Het webpassword staat op de super Wi-Fi.

Het is maar net de vraag welk netwerkbereik de topic starter gebruikt op zijn TP-Link router, en welk IP adres de SuperWiFi vanuit die TP-Link krijgt toegewezen.

@MMeeuws 
Zelf heb ik SuperWiFi punten achter een eigen router aangesloten en ingesteld.
(Werkelijk nog nooit achter een Experia Box).
Kijk eens of je iets met het volgende onderwerp kunt doen:

Het stukje tekst bij "START” geldt voor de gebruiker in dat onderwerp met wel een Experia Box.
Dat stuk kun je overslaan bij gebruik achter een andere router / provider.
Verder in de tekst voor een “Experia Box” kun je elke andere willekeurige router gebruiken.

Als de TP-Link connectie heeft met de SuperWiFi, kun je in de TP-Link router zien welk IP-adres die SuperWiFi hebben gekregen vanuit DHCP. Je kunt ook een vast eigen te kiezen IP-adres geven.

(In mijn geval heb ik die Super WiFi's erna zelfs achter een 2e router gehangen, om verbinding te leggen naar de overkant van de straat en netwerken te scheiden).