Skip to main content
Vraag

Toegang tot thuisnetwerk zonder pinhole over IPv6

• 30 december 2024
  • 32 reacties
  • 442 keer bekeken

Toon eerste bericht

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Excuses voor de late reactie hier op de KPN community ​@TomM_  De afdeling die die zich met dit soort zaken bezighoudt heeft jouw melding gezien. Naar aanleiding van jouw bericht dat je gedaan hebt via https://www.kpn.com/algemeen/missie-en-privacy-statement/security-vulnerability

Echter in de opvolging van jouw melding is iets misgegaan, waarvoor excuses. KPN CERT zal dit alsnog verder oppakken. 

Erik van KPN
Moderator

In aanvulling hierop, ​@TomM_, het modemteam wil dit graag analyseren. Je hebt je forumprofiel ingevuld zie ik, dus ik heb jouw gegevens aan hen doorgegeven zodat zij debuggegevens uit je modem kunnen halen. Zo kunnen ze hopelijk zo snel mogelijk achterhalen wat hier aan de hand is, en dit herstellen.

Erik van KPN
Moderator

@TomM_, ik krijg van het modemteam terug dat zij je modem niet kunnen bereiken, en dus het log niet kunnen ophalen. Zou je jouw Box 12 eens willen herstarten? Niet resetten, dat reset ook het debug log.  

• Topper
  • 16 januari 2025

Bij deze ​@Erik van KPN . Hebben jullie wel het meest recente abonnement aangezien ik meerdere abonnementen heb doorlopen? Neem bij vragen gerust telefonisch contact met mij op indien nodig

Forum|alt.badge.img+6
  • Slimmerik
  • 16 januari 2025

Mag ook bij mij op V10 kijken, firewall staat nu op standaard. Probleem gereproduceerd.

Erik van KPN
Moderator
TomM_ schreef:

Bij deze ​@Erik van KPN . Hebben jullie wel het meest recente abonnement aangezien ik meerdere abonnementen heb doorlopen? Neem bij vragen gerust telefonisch contact met mij op indien nodig

Dank je, ​@TomM_  We kijken naar het abonnement dat geregistreerd is op het adres dat jij in je forumprofiel vermeld hebt. Als dat niet de juiste is, wil je dan de gegevens in je forumprofiel aanpassen?

hmmsjan_2 schreef:

Mag ook bij mij op V10 kijken, firewall staat nu op standaard. Probleem gereproduceerd.

Dank! Geef ik door.

• Topper
  • 20 januari 2025
Erik van KPN schreef:
TomM_ schreef:

Dank je, ​@TomM_  We kijken naar het abonnement dat geregistreerd is op het adres dat jij in je forumprofiel vermeld hebt. Als dat niet de juiste is, wil je dan de gegevens in je forumprofiel aanpassen?

hmmsjan_2 schreef:

Dank! Geef ik door.

Adres is juist Erik 👍🏻

Reageer