Skip to main content

 Ik heb een TP Link 7450 gekocht. Een abonnement genomen met onbeperkte data. Het betreft een 06 nummer.

Verbinding met de ipad en laptop vlekkeloos.  Beide telefoons (Huawei en Motorola) wel verbinding maar geen internet.  Ook bij de Samsung tablet en tv lukt ook de verbinding zonder internet.

Heeft iemand een oplossing?

Hier mag alleen een datasim in met een een 097-nummer i.v.m. een chronisch tekort aan 06-nummers. Hier wordt op gecontroleerd door de bevoegde instanties en je moet niet gek kijken, dat als je volhardt in het gebruiken van het 06-nummer deze afgesloten wordt @1940 

Zie ook onderstaande uitleg:

https://www.acm.nl/nl/telefoonnummers/nummers-en-codes-voor-telecomaanbieders/06-en-0970-nummers-voor-spraak-en-data


Aanvullende opmerking @1940 Als de verkoper wist dat je dat abo met 06 nam voor de TPLink, is hij goed fout geweest, want ook de verkopers kennen c.q. behoren te weten dat die combinatie verboden is.

 


Goedemorgen @1940. Dat is inderdaad een constructie die we niet formeel ondersteunen en ik ben niet direct bekend met dit type apparaat. Ik hoop dat je toch een passende oplossing kunt vinden!


@N.N. Het probleem heeft niet te maken met een 06-nummer, immers zijn ipad en laptop hebben internet verbinding met de router.

@1940 Je moet de instelling van wifi controleren van de router en telefoons en tv…. Welke instellingen heb je daar?


Reageer