Skip to main content

Hallo  Kan ik de Tp link-RE300 aansluiten op de Experia Box v10A voor een betere wifi?

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid.

Het kan maar de kans dat het succesvol wordt is niet zo groot.  U kunt beter investeren in goede Wi-Fi versterkers.  Bij slecht Wi-Fi krijg je die vaak gratis maar die moeten bekabeld aan de experiabox. Of de super wifi's maar die zijn wat kostbaarder. Heeft u de Wi-Fi manager al gedaan? https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login


Dag @R.gm. Welkom hier op het Forum. Inhoudelijk kan ik je niet goed adviseren over het gebruik van TP-Link extenders, maar in theorie zou het moeten werken. Het is alleen wel zo dat je met een extender het bereik vergroot, maar de snelheid halveert. Voor het verbeteren van je WiFi raad ik je, net als @Joep1965, aan om de WiFi Manager te doen. Als blijkt dat je WiFi niet toereikend is, dan krijg je gratis Experia WiFi's of komt er gratis een monteur langs. Lees verder ook dit topic met oplossingen voor wegvallende of trage WiFi eens door. 

Vul ten slotte je profiel aan met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder en geef me een seintje als je dit hebt gedaan. 


Reageer