Enige weken geleden ook bij ons een update van de KPN gehad. Nu heeft deze alles weer naar de oude situatie teruggezet. Dat was niet de bedoeling. Wij hebben in maart een monteur van KPN gehad die alles opnieuw heeft ingeregeld en 1 kanaal heeft gemaakt. Dit omdat ook bij ons steeds de Sonos wegviel en ook de verbinding met WIFI. Met 4 thuiswerkende en studerende mensen was dit geen wenselijke situatie. Daar wij er na drie keer bellen (kost heel veel tijd) met de hulpdesk niet uitkwamen, hebben wij om een monteur gevraagd. Deze meneer heeft alles in maart heel goed verholpen. Iedereen tevreden, zeker met een examenkandidaat in huis, die ook bijna alles online moest doen. De monteur moesten wij natuurlijk zelf betalen. U zult begrijpen dat wij enorm balen dat jullie met de update de oude situatie hebben teruggezet. Wij hebben nu weer dezelfde problemen. Graag verneem ik van KPN wat zij hier aan gaan doen. Ik stel voor dat jullie een monteur sturen en dat op jullie kosten, zodat de situatie van maart 2021 weer hersteld wordt. Want we werken nog steeds thuis en de SONOS hebben wij ook nog. Wij willen geen telefoon van helpdesk, want dan zijn we een uur verder en schieten we niets mee op, uit verleden gebleken.
Ik zie de reactie graag tegemoet.
U mag ook bellen op **********. Want ik zit niet hele dagen op dit Forum.
Ik ben benieuwd. Als ik positief nieuws over de KPN heb zal ik dat ook hier melden.
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy