Skip to main content

Mijn WKO installatie heeft een eigen app: Uponor Smatrix pulse. Via deze app is het mogelijk om de temperatuur te regulieren in onze woning, maar helaas krijg ik het niet voor elkaar om de app verbinding te laten maken met mijn WIFI router.

Ik heb buren in het pand gevraagd voor hulp, maar zij hebben andere internetproviders en krijgen het wel voor elkaar.

Ik las ergens anders dat de zyxel t-54 iets blokkeert, maar kan niet achterhalen wat ik moet veranderen en hier heb ik geen verstand van.

Het is in middels met deze temperaturen super heet binnen, dus enige spoed is van toepassing. 

Hallo @Mas17 

 

Een Zyxel T-54 is een T-Mobile modem/router, heb je wel een KPN internetverbinding?
Of heb je toch een Experiabox V10, V10A of een Box 12 van KPN?

 


Excuus, het bericht is deels gekopieerd van een forum van t-mobile, omdat diegene precies hetzelfde probleem heeft. Ik heb gewoon een goede connectie met internet (glasvezel via box 12 van KPN) maar de laatste stap in de Uponor Smatrix pulse app het verbinden met mijn netwerk doet het telkens niet. Vanuit de woningkant wijzen ze door naar de internetprovider. 


 

Zo te lezen in de handleiding ondersteunt dat systeem alleen 2.4GHz WiFi, dat geeft bij sommige apparaten wel vaker problemen als er ook 5GHz op hetzelfde SSID zit.

Wat je in dat geval kan proberen is om een Extra WiFi netwerk voor 2.4GHz aan te maken in de Box 12 en daarmee je mobiel en WKO systeem mee te verbinden, hopelijk krijg je dan wel een verbinding met de App.