Skip to main content

Ik probeer een webcast van een online veiling te openen, zodra ik aanklik is even het scherm zichtbaar en floept dan weg, gevolg wit scherm, Als rechtermuis aanklik, krijg ik de boodschap : STB-1 niet beschikbaar voor deze site. Vanmorgen had ik dit probleem niet, niets veranderd aan mijn laptop, 

weet iemand wat ik moet doen? ik hoor graag, Bart

Waar doe je dat dan? Kan je wat meer details geven?


Hallo @Bartley STB betekent in de regel SetTopBox, oftewel bij KPN, de tv-decoder.

 


Hallo JanD, dank voor je reactie, Mijn probleem heeft zich gedeeltelijk opgelost,. Zoals ik schreef het ging om een veilingbedrijf waar ik toegang had, via wachtwoord, met online veiling. Tenminste dat was de bedoeling, maar bij aan het aanklikken van de button opende de webcast wel maar verdween direct weer. Het veilingbedrijf gaf aan dat het probleem bij mij lag.  na diverse als pop-upblokkering, firewall en dergelijke te hebben uitgezet, geen resultaat.  Na oneindig veel in klikken op de bewuste website kreeg ik eindelijk eenmaal resultaat, Zou de bewuste website voldoende “vermogen” hebben om alle gegadigden te “ontvangen, dus niet mijn maar hun probleem, met groet, Bart