Skip to main content
Beantwoord

Webinterface KPN Box 12 springt terug naar hoofdscherm

• February 7, 2026
  • 3 reacties
  • 35 keer bekeken

Iedere keer als ik in de webinterface van de exp 12 het thuisnetwerk selecteer sprint deze terug naar het hoofdscherm.

heeft iemand een oplossing?

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi ​@Berg62, opvallend is dat de webinterface alleen op je mac wel goed werkt, maar dus niet op je iPad. Gebeurt het nog steeds als je de cookies en internetgeschiedenis daar eens opschoont en het opnieuw probeert?

Ook de MijnKPN app werkt niet altijd lekker, lees ik. Gaat het alleen om het stukje Mijn Wifinetwerk, of werken ook andere delen van de app (facturen bijvoorbeeld) niet goed?

Ten slotte ben ik wel benieuwd naar welke softwareversie jouw KPN Box 12 heeft. We zijn daarin steeds dingen aan het verbeteren, waaronder de werking van de webinterface!

3 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • February 7, 2026

Heb je al eens een andere browser of fabrieksreset geprobeerd?

• Auteur
  • Topper
  • February 8, 2026

Ja, beide geprobeerd. Het valt me op dat ik dit alleen heb als ik met een iPad via de browser (safari en edge) toegang wil. Met de browser op mijn mac werkt het wel goed.

Ook de MijnKPN app op mijn iPhone werkt niet goed. Als ik kies voor mijn netwerk  en dan voor apparaten springt de app terug naar mijn netwerk. Zodra ik meerdere keren op de knop apparaten druk komt uiteindelijk het scherm naar voren.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Berg62, opvallend is dat de webinterface alleen op je mac wel goed werkt, maar dus niet op je iPad. Gebeurt het nog steeds als je de cookies en internetgeschiedenis daar eens opschoont en het opnieuw probeert?

Ook de MijnKPN app werkt niet altijd lekker, lees ik. Gaat het alleen om het stukje Mijn Wifinetwerk, of werken ook andere delen van de app (facturen bijvoorbeeld) niet goed?

Ten slotte ben ik wel benieuwd naar welke softwareversie jouw KPN Box 12 heeft. We zijn daarin steeds dingen aan het verbeteren, waaronder de werking van de webinterface!