sinds een tijdje, weet niet wanneer, kan ik niet meer in mijn NAS van WD. In het netwerkcentrum zie ik wel de WD MyCloud mediaspeler en de snelkoppeling naar de 'homeāpage van de NAS. Ik kan dan zien wat de status is en hoeveel er gebruikt is enz. Echter toegang tot de bestanden is er niet, daarvoor was er ook een tweede icoontje dat ik gebruikte.
Vanavond zit mijn vrouw naast me op haar MacBook en zij kan er gewoon in!! WTā¦.
Iemand enig idee wat er kan zijn?
Beste antwoord door Anonymous
Marlon92 schreef:
Of gewoon een gebruikersnaam en wachtwoord op die map zetten. Op alle pc's via powershell gaan zitten rommelen lijkt me ook niet echt ideaal.
Dat zou hij ook kunnen proberen.
Het is ook afhankelijk van de leeftijd van de NAS, misschien is er nog een firmware update beschikbaar, voor firmware 2.x is er ook een aparte instructie:
WD My Cloud Setup for Windows
This WD My Cloud setup installer for Windows will discover your WD My Cloud personal cloud storage device on your network and help with setting it up.
Important: The My Cloud Setup Software will not find a My Cloud with firmware version 2.x. Therefore, you will not be able to map a drive. Please see below for detailed instructions on how to setup your My Cloud (firmware version 2.x) and how to map a drive.
Of gewoon een gebruikersnaam en wachtwoord op die map zetten. Op alle pc's via powershell gaan zitten rommelen lijkt me ook niet echt ideaal.
A
Anonymous
0 reacties
Antwoord
19 april 2025
Marlon92 schreef:
Dat zou hij ook kunnen proberen.
Het is ook afhankelijk van de leeftijd van de NAS, misschien is er nog een firmware update beschikbaar, voor firmware 2.x is er ook een aparte instructie:
WD My Cloud Setup for Windows
This WD My Cloud setup installer for Windows will discover your WD My Cloud personal cloud storage device on your network and help with setting it up.
Important: The My Cloud Setup Software will not find a My Cloud with firmware version 2.x. Therefore, you will not be able to map a drive. Please see below for detailed instructions on how to setup your My Cloud (firmware version 2.x) and how to map a drive.
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.