Skip to main content

Hoi,

Sinds een paar dagen of week hebben mij vrouw en ik erg slecht bereik in huis. Sinds we WiFi bellen hebben aangezet een paar geleden hebben we dit probleem niet meer gehad maar nu opeens wel. Het lijkt dat WiFi bellen dus niet meer goed werkt. 
 

Weet iemand of we dit kunnen controleren en/of er iets aan doen? 
 

We hebben allebei een (ander type) iPhone. We staan op dezelfde verdieping als de modem. 
 

hoor het graag! 

 

groeten,

 

Jesse 
 

 

Hoi @Jehvv, welkom hier. 

Je geeft aan slecht bereik met bellen in huis. Merk je dat alleen via bellen over wifi? Of ook gewoon aan de wifi op meerdere appraten? In dat geval wil ik je de wifi manager aanraden. Een online tool die je helpt jouw wifi te optimaliseren. 

Heb je het ook zonder wifi, dan ligt het dus aan het mobiele bereik. Heb je dat dan alleen thuis? En dan alleen binnen of ook buiten? 

Of overal?


Ha Bart,

 

dank voor je reactie. WiFi is prima voor andere apparaten. Bereik mobiel is alleen thuis een probleem. Dat was altijd al zo totdat wifi bellen geïntroduceerd werd  

groeten,

Jesse 


Als je bellen over wifi uitzet. Wordt het dan slechter. Want alleen het bellen thuis in huis is slecht? Buitenshuis over het mobiele netwerk is weer goed?