Hi,
met de glasvezel van KPN heb ik doorgaans geen problemen, behalve mijn Wake Up Light van Philips. Na maandenlang over en weer communicatie met Philips zelf is het niet gelukt het apparaat volledig te laten werken. Het lukt niet om een bepaalde update te installeren, en dit is inmiddels al een derde apparaat wat ik heb gekregen. Wanneer ik hetzelfde apparaat bij iemand anders uitprobeer werkt het wel perfect, maar bij mij thuis niet, terwijl ik een laptop, telefoon, Apple TV etc etc heb waar ik nul problemen mee heb. Afstand is ook niet het probleem want het installeren heb ik ook wel eens geprobeerd door het modem naast de wake up light te zetten. Zonder resultaat. Nu zit ik zelf te denken aan dat het mogelijk met het modem/router te maken heeft, dat die connectie niet tot stand kan worden gebracht ofzo, of evt toch de WiFi verbinding. Het is zo gek dat het alleen bij dit apparaat is, alleen bij mij thuis. Zou mijn eerdere gedachte logisch zijn, of is er misschien iets anders aan de hand? Ik ben heel benieuwd! Dank!