Skip to main content

Ik heb al maanden problemen met kpn wifi. Valt met regelmaat uit! En nu weer, 8 keer vanochtend! Probeer dan nog maar eens relax iets te volgen! Bel je kpn zien ze op afstand dat alles prima functioneert, daarna weer zelfde problemen, zou wellicht verholpen zijn met nieuw modem, nieuw modem, problemen blijven, superwifi aangeschaft, vier stuks, problemen blijven. Vraag je om monteur, moet je die eerst betalen, wordt je boos krijg je hem wel gratis, die concludeert (verrassend) dat alles prima in orde is, problemen blijven! Overstappen met alles wat ik het liefste zou willenik gaat niet, omdat andere mobiele netwerken  geen bereik hebben waar we wonen…. wat kan ik dan nog wel?! Betaal ruim €70 per maand voor de wifi en tv en telefonie en en met alle mobiele abonnementen erbij over de €200,00 per maand. Kan overstappen voor alleen het internet, maar zijn de mobiele kosten weer hoger en heb ik superwifi van meer dan €200 voor niets aangeschaft.

Dus keuze uit meer geld per maand kwijt of me ergeren bij tijd en wijlen omdat wifi uitvalt…. leuke keuze!

Hoi @Bombekio,welkom op het forum!
Wat balen dat het nog steeds niet stabiel werkt! Zoals ik het lees is bijna alles al wel geprobeerd!

Ik kijk en denk graag even met je mee en misschien weet de community ook nog wat dingen die we kunnen proberen.
Kun je allereerst je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Zou je daarnaast ook kunnen toelichten hoe je je netwerk precies hebt ingericht?  Wat voor netwerkapparatuur gebruik je allemaal? Heb je toevallig een Sonos systeem?