Skip to main content
Antwoord

Wifi versterker; lampje bekabelde versterker brandt groen en lampje andere wifi punt brandt oranje

• July 13, 2022
  • 3 reacties
  • 89 keer bekeken

Ik heb 2 wifi versterkers aangeschaft en die waren allebei oranje. Na telefonisch contact met KPN bleek dat er altijd 1 op het modem aangesloten moest worden. Die ene die op het modem is aangesloten is nu groen geworden alleen die andere blijft oranje? 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hoi @Janknoops en welkom op het forum! Wel de bedoeling dat ze beiden groen gaan branden, dus ik help je mee. 

Allereerst is het belangrijk dat je dit hebt doorlopen. Zo ja, en blijft het lampje oranje branden, dan is dat ook een teken dat de verbinding niet goed is. Plaats hem dichterbij het andere SuperWifi punt en gebruik de KPN Thuis app om je daarbij te helpen. Laat je weten of het hiermee gelukt is? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • July 13, 2022

Die moet in eerste instantie ook op het modem aangesloten worden. Heeft u de handleiding niet gelezen?

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • July 13, 2022

Welk type modem heb je?

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 15, 2022

Hoi @Janknoops en welkom op het forum! Wel de bedoeling dat ze beiden groen gaan branden, dus ik help je mee. 

Allereerst is het belangrijk dat je dit hebt doorlopen. Zo ja, en blijft het lampje oranje branden, dan is dat ook een teken dat de verbinding niet goed is. Plaats hem dichterbij het andere SuperWifi punt en gebruik de KPN Thuis app om je daarbij te helpen. Laat je weten of het hiermee gelukt is?