Goedendag
Sinds een paar weken heb ik last van wegvallende internetverbinding terwijl de wifi verbinding van het Mesh netwerk gewoon actief blijft
Heb een experiabox 12b in combinatie met een Asus Zenwifi CT8 mesh netwerk met 4 access points die bedraad zijn aangesloten. De wifi op de 12b staat uit. De 12b heeft nog niet de nieuwe firmware van KPN (heb nog fw SGEJ1000060E)
Tot vorig jaar was deze set in routermodus actief achter een ziggo modem in bridge modus. Na overstap heb de set gereset en als AP mesh ingesteld. Vanaf het begin kon 1 ik van de 4 access points niet gebruiken omdat deze storing gaf (geen internet wel wifi)
De afgelopen maanden heeft de set met 3 AP's mesh prima gewerkt, maar sinds een aantal weken heb ik regelmatig geen internet in combinatie met een goede wifi verbinding
Heb de hele set weer opnieuw ingesteld naar fabrieksinstellingen, maar ook dan komt het probleem weer terug. Heb ook de KPN wifi aangezet op de experiabox (op gescheiden kanalen) en die blijft wel gewoon werken op het moment dat er geen internet is via het wifi netwerk…
Enig idee wat er hier aan de hand kan zijn?