Skip to main content

Bij deze biedt ik mijn welgemeende excuses aan aan:

Birgit, Yolan, Gerry, Emin, Brenda, Sam, Sonja en Perry, voor het aanhoren van mijn frustraties de afgelopen maanden. 

Ik begrijp dat jullie gebonden zijn in jullie antwoorden en dat KPN een organisatorische structuur heeft neergezet waar een ieder naar elkaar wijst en niemand verantwoordelijkheid kan/ mag nemen. 
Maar voor wat een *** organisatie werken jullie zeg! Sterkte! 

Per saldo blijft het probleem bestaan, wordt netjes iedere maand geïncasseerd en wachten we geduldig af. Want er lopen natuurlijk wel contracten. 
Uit coulance kan het contract ontbonden worden maar daarmee komt het ticket te vervallen en zien we af van mogelijke schadevergoedingen. Lekker opgelost KPN!

Ik wens het bestuur veel wijsheid. Met je kop in het zand kom je er denk ik niet…

 

Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels

Hoi @CMBS 

 

Dit speelt al sinds mei. KPN kan er niks aan doen. Het is wachten totdat Apple een update uitbrengt die de zaak verhelpt.

 

Als u het kan betalen adviseer ik u een toestel van een ander merk dan Apple aan te schaffen.

Er gaan hardnekkige geruchten rond dat Apple “oudere” toestellen via een update stiekem met pensioen stuurt.

Toestellen vertonen dan ineens rare mankementen.


Hoi @CMBS 

 

Dit speelt al sinds mei. KPN kan er niks aan doen. Het is wachten totdat Apple een update uitbrengt die de zaak verhelpt.

 

Als u het kan betalen adviseer ik u een toestel van een ander merk dan Apple aan te schaffen.

Er gaan hardnekkige geruchten rond dat Apple “oudere” toestellen via een update stiekem met pensioen stuurt.

Toestellen vertonen dan ineens rare mankementen.

Dit is echt onzin @Krijskever.

Het probleem heeft te maken met aanpassingen aan het mobiele netwerk van kpn. Daarom hebben de  iPhone 11, 12, SE en ook sommige Samsung toestellen alleen problemen met het netwerk van kpn. Zo geeft m’n iPhone 12 problemen op het netwerk van kpn problemen maar werkt op het netwerk van Odido en Vodafone uitstekend.

Als Apple oudere toestellen door middel van updates onbruikbaar zou maken, dan zouden op geen enkel netwerk meer werken. En de nog oudere iPhone’s ook niet meer: de iPhone 6s en iPhone X bijvoorbeeld werken nog zonder problemen op het netwerk van kpn.

Een beter advies voor @CMBS is overstappen naar een provider die geen gebruik maakt van het kpn netwerk.


@Berteman, klopt idd zoals je beschrijft. Het leuke is dat er een aantal contracten lopen bij KPN. Switchen wordt lastig. Ze stellen nu voor uitcoulance de contracten te ontbinden maar dan moeten we afzien van eventuele compensatie ivm het wegvallen van het 4/5G netwerk sinds mei'24. Lekker klantvriendelijk voorstel...


Reageer