Skip to main content

Hoi!

Ik heb helaas te fanatiek opgeruimd en juist nu gaat het scherm van mijn telefoon kapot. Ik heb het aankoopbewijs niet meer, maar deze heb ik wel nodig voor de verzekering. Zouden jullie mij misschien kunnen helpen aan een kopie van het aankoopbewijs? Het is al wel een tijd geleden, maar hopelijk kunnen jullie mij helpen, zodat mijn IPhone 8+ weer wordt als nieuw! 

Groet, 

Marloes

Hi Marloes, welkom hier. 

Ik hoop dat ik je kan helpen. Hoelang geleden heb je dit toestel aangeschaft bij ons? Ik ga er dan vanuit dat dit toestel via ons is aangeschaft. 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het 06-nummer invullen waar het om gaat. 

:relaxed:

 


Ik heb het toestel 3 jaar geleden bij de KPN winkel in Arnhem (Kronenburg) gekocht. Ik heb mijn profiel aangevuld!


Ik heb het contract gevonden. Ik zie echter geen toestel bij dit abonnement.

Kan het zijn dat je dit toestel los hebt gekocht in de winkel, los van een abonnement? Dat aankoopbewijs kan ik namelijk niet achterhalen, helaas. 


Dat klopt, het toestel heb ik apart gekocht. Jammer, maar bedankt voor het zoeken!


Dat klopt, het toestel heb ik apart gekocht. Jammer, maar bedankt voor het zoeken!

Ontzettend sorry, graag gedaan uiteraard.Â