Skip to main content

Ik sluit gister ochtend een abonnement af voor mijn man en mezelf, van prepaid naar mobiel abonnement en moet voor beide 25 euro aansluitkosten betalen terwijl er gistermiddag een deal is dat je zonder aansluitkosten een abonnement kan afsluiten??

Hallo @Gertie Peeters , voor een snelle(re) reactie va KPN even bellen met 0800 0402.

 


Die aansluitkosten moet je sowieso altijd betalen. Dat staat gewoon vast in het systeem van KPN, daar kan een KPN medewerker niets aan doen. Wel kan een KPN medewerker ze later crediteren. Dan moet dat van tevoren afgesproken zijn. Maar betalen moet je in het begin altijd.


Hallo @Gertie Peeters 

Stap je over van Prepaid naar abonnement en behoud je je huidige 06-nummer? Dan betaal je geen aansluitkosten t.w.v. €25,-.

Let op: het bedrag staat wel op je orderbevestiging, maar krijg je direct terug via je 1e factuur. Je betaalt dus Ă©cht geen aansluitkosten.

bron: https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/overstappen/prepaid-naar-abonnement.htm


Hoi @Gertie Peeters , welkom hier. 

Wij als KPN medewerkers en moderators hebben de mogelijkheid om een coulance toe te passen en om deze kosten kwijt te schelden. Het woord 'coulance’ is hierin het sleutelwoord. Als ik zie hoe jij hier binnenkomt, dan is mijn neiging om ook maar iets voor je te doen totaal weg. Met honing vang je meer vliegen dan met azijn, zeggen ze. :wink:

Zullen we opnieuw beginnen? Dan mag jij je vraag opnieuw stellen. 

 


Hoi @Alex_P 

Wilkos58 kwam hier drie jaar geleden binnenvliegen :wink: , het is nu Gertie Peeters die een vraag stelt.


Hoi @Alex_P 

Wilkos58 kwam hier drie jaar geleden binnenvliegen :wink: , het is nu Gertie Peeters die een vraag stelt.

Oef, verkeerd gezien. Aangepast nu, thanks! 


Gebeld en samen met KPN medewerkster opgelost. Contract van gisteren opgezegd en nieuw afgesloten. Nu met actie voordeel.

Bedankt voor jullie reactie.