Skip to main content

Kan iemand mij vertellen waar ik een vervangende accu voor een Emporia ACTIVEglam 4G blueberry kan kopen?

Het gaat om een 1150mAh, 4.37Wh, 3.8V Li-ion accu. Typenummer accu: AK-V221-4G.

Telefoon met accu (onderdeel van het bestelde KPN abonnement) is ongeveer 8 maanden oud maar houdt het geen drie uur meer vol (op stand-by). Garantie op accu is uiteraard maar 6 maanden.

We worden van kast naar de muur gestuurd. Volgens de éne helpdesk medewerker moeten we maar op beslist.nl ofzo gaan zoeken. De ander wijst ons naar de webshop van KPN waar een accu van een totaal ander merk staat, kosten 80 euro!!! (Het toestel zelf kost los 83 euro). De specs wijken ook zover af, dat het gewoon niet kan kloppen (bijna vier keer de capaciteit ofzo). Plus het is een algemene pagina en niet een pagina per merk/toestel wat de medewerker mij vertelde.

Heb ook al meerdere webwinkels benaderd, maar geen van hun kunnen die variant of een compitabel versie van die accu leveren.

 

Groet,
Ans

Hallo @AnsOdK 

 

Dit zou de juiste accu moeten zijn volgens de informatie op deze website: https://fixpart.nl/nl/product/view/0308494449?apl=3773212


Hallo GeSp, enorm bedankt voor  je reaktie.

Deze gaan we proberen. Hopelijk houdt die het langer vol.

 

Groetjes,
Ans


Hallo Ans,

 

Ja dat is wel te hopen dat hij het langer volhoud, normaal zou zo'n accu toch wel een aantal jaren mee moeten gaan.