Hi, ik heb net de iphone 12 pro max besteld en krijg die als het goed is pas 13 november binnen. Tot hoelang is die actie voor airpods want die wou ik er gelijk bij bestellen maar kan pas als ik de IMEI nummer heb. Straks zijn ze uitverkocht
Beantwoord
airpods actie
Beste antwoord door Noordzee
Hallo
Tot 22 november 2020.
Apple iPhone 12 mini en Apple iPhone 12 Pro Max met € 100,- korting op Apple AirPods
Koop jij tussen 6 november en 22 november 2020 de Apple iPhone 12 mini of iPhone 12 Pro Max met een 1 of 2 jarig-abonnement?
Dan kun je € 100,- korting krijgen op Apple AirPods (2e generatie) en betaal je slechts € 79,- € 179,-.
Wil jij gebruikmaken van deze korting? Bestel dan via dit formulier jouw AirPods met korting. Hier vind je tevens de actievoorwaarden. Na het invullen van het formulier zal je via e-mail op de hoogte gehouden worden van de status.
Voor vragen over de actie kun je contact op nemen via kpn@consumercare.info of 043-8800150.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.