Skip to main content

Hi, ik heb net de iphone 12 pro max besteld en krijg die als het goed is pas 13 november binnen. Tot hoelang is die actie voor airpods want die wou ik er gelijk bij bestellen maar kan pas als ik de IMEI nummer heb. Straks zijn ze uitverkocht

Hallo @Opal Eajar ,

 

Tot 22 november 2020. 

 

 

Apple iPhone 12 mini en Apple iPhone 12 Pro Max met € 100,- korting op Apple AirPods

Koop jij tussen 6 november en 22 november 2020 de Apple iPhone 12 mini of iPhone 12 Pro Max met een 1 of 2 jarig-abonnement?

Dan kun je € 100,- korting krijgen op Apple AirPods (2e generatie) en betaal je slechts € 79,- € 179,-.

Wil jij gebruikmaken van deze korting? Bestel dan via dit formulier jouw AirPods met korting. Hier vind je tevens de actievoorwaarden. Na het invullen van het formulier zal je via e-mail op de hoogte gehouden worden van de status. 
Voor vragen over de actie kun je contact op nemen via kpn@consumercare.info of 043-8800150.


Goedemorgen KPN,

na lang wachten kreeg ik gisteren eindelijk mij iPhone binnen. Nou wil ik zo juist het formulier gaan invullen voor de AirPods en nou krijg ik een foutmelding als ik het formulier wil openen.

Kunnen jullie mij helpen?

Jessica


Goedemorgen KPN,

na lang wachten kreeg ik gisteren eindelijk mij iPhone binnen. Nou wil ik zo juist het formulier gaan invullen voor de AirPods en nou krijg ik een foutmelding als ik het formulier wil openen.

Kunnen jullie mij helpen?

Jessica

Hoelang ong heb je gewacht ? Want ik wacht al 2 weken op mijn nieuwe iphone 


Ik heb hem de 17e besteld en kreeg hem gisteren uiteindelijk binnen.


Ik heb hem de 17e besteld en kreeg hem gisteren uiteindelijk binnen.

mag ik vragen welke jij besteld had? Heb nl zelf de zilver 128 gb besteld op de 16e :)

 

 


Hallo,

ik heb vorige week vrijdag 30-10 de aanvraag voor de airpods gedaan. Deze is in behandeling genomen, hoe lang duurt het voordat ik de airpods krijg? De airpods hebt ik besteld bij de iPhone 12 actie.

groet Jein


Ik heb hem de 17e besteld en kreeg hem gisteren uiteindelijk binnen.

mag ik vragen welke jij besteld had? Heb nl zelf de zilver 128 gb besteld op de 16e :)

 

 

Ik heb de pacific blue 128 gb.


@Jessica_Leth Welkom op het forum!

Mag ik vragen welke foutmelding je krijgt als je de pagina probeert te openen? 


Allemaal succes met de actie! In mijn optiek een wassen neus! Formulier al meerdere malen ingevuld met de gegevens van mijn nieuwe kpn  contract ( iphone 12 ) maar word niet geaccepteerd daar deze niet volledig zijn. Hoedan? Hun eigen gegevens dus!!! Probeer dan maar te mailen maar ook dat kan dus niet….Rest dus hier te klagen maar die post is dus al verwijderd! Ruim 10 jaar klant met alles in 1 pakket en 4 mobiele contracten en je word dus gewoon genegeerd! Eens kijken hoe lang dit blijft staan...

Heb precies hetzelfde, al jaren klant. Gewoon mn abbo verlengt, krijg ik telkens dat formulier terug gestuurd met de vermelding dat mn telefoonnr niet is ingevuld en dat op mijn aankoopbewijs het abbo-nr mist. Is gewoon het originele aankoopbewijs van KPN wat bij de Iphone 12 zat. Ook het telefoonnr vul ik elke keer opnieuw in. Na een uurtje ofzo krijg ik wederom de afkeuring binnen met dezelfde melding. Klantenservice gebeld die kunnen niks en sturen me door naar de klachtenafdeling. Beetje klaar mee dit.


Hier ook precies het zelfde. 
werklijk belachelijk. 
alles ingevuld en krijg het steeds weer terug. 


Elke webshop is in staat om binnen 24 uur die Airpods thuis te laten bezorgen, maar het bedrijf waar KPN zaken mee doet krijgt het in ruim 14 dagen niet voor elkaar om een aanvraag te verwerken.

Voor de mensen die steeds weer om een telefoonnummer worden gevraagd, dit komt omdat op de bevestiging geen telefoonnummer staat en het bedrijf geen inzage in de gegevens van KPN heeft. Ik heb een screenshot uit de MjjnKPN app gemaild maar een antwoord heb ik niet mogen ontvangen. Vanmorgen stonden de Airpods op iBood voor een scherpe prijs en ik heb ze daar gekocht. Ik overweeg om net als MarcKPN alles van KPN op te zeggen.


Hier helaas ook hetzelfde. Continu terug dat er geen EAN zichtbaar is (of leesbaar) op het bewijsstuk. Wel 6x geprobeerd, klaar mee. Verder een leuke actie, als het werkt...


Voor iedereen in dit topic, mocht er iets mis gaan met het doen van de aanvraag of met de bestelling dan staan er in de reactie van @Noordzee contactgegevens. Daar kan contact worden opgenomen voor meer informatie. 


Wil jij gebruikmaken van deze korting? Bestel dan via dit formulier jouw AirPods met korting. Hier vind je tevens de actievoorwaarden. Na het invullen van het formulier zal je via e-mail op de hoogte gehouden worden van de status. 
Voor vragen over de actie kun je contact op nemen via kpn@consumercare.info of 043-8800150.

 


Ben benieuwd of er al iemand doorheen is gekomen op het desbetreffende telefoon nummer?

ik krijg nl alleen een oneindig “ alle medewerkers zijn in gesprek bandje” …..