Skip to main content

Hallo,

Ik heb in de black friday week een iphone 12 pro besteld. Nu was er een actie dat je €100,- korting zou krijgen op AirPods. Ik heb gebruik gemaakt van deze actie en alles ingevuld wat er werd gevraagd. Uiteindelijk is alles goedgekeurd en heb ik een link gekregen en €79,- betaald voor de Airpods, maar tot op heden heb ik nog geen Airpods ontvangen en heb ik hier verder ook niets meer van gehoord. Nu heb ik gebeld en via de chat contact gehad, maar niemand kan mij duidelijkheid geven. Ik wordt doorverwezen naar een speciaal 043 telefoonnummer die mijn vragen zou moeten beantwoorden, maar dit telefoonnummer is buiten gebruik. 
 

Iemand hier ook ervaring mee of weet hoe dit verder loopt? 

Hallo @AbbyV ,

Deze actie wordt beheerd door een externe partner van KPN. KPN kan dan ook niet inzien wat de status is. Voor vragen hierover kun je mailen naar kpn@consumercare.info of bellen met 043-8800150.


@Kpn wat is dit nou weer. De levering van de iPhones was vertraagd, de airpods zijn ook vertraagd. Is chaos bij jullie. Heb een mailtje gestuurd, krijg ik als antwoord dat het verstuurd is, maar als ik de track and trace bekijk, zie ik alleen dat er een label is aangemaakt. Ik heb zelf een dag later een pakketje via dhl verstuurd en die is al in het sorteercentrum. Ik geloof er niets van dat het verstuurd is!

 


@Kpn wat is dit nou weer. De levering van de iPhones was vertraagd, de airpods zijn ook vertraagd. Is chaos bij jullie. Heb een mailtje gestuurd, krijg ik als antwoord dat het verstuurd is, maar als ik de track and trace bekijk, zie ik alleen dat er een label is aangemaakt. Ik heb zelf een dag later een pakketje via dhl verstuurd en die is al in het sorteercentrum. Ik geloof er niets van dat het verstuurd is!

 

Zoals door Noordzee gezegd is de de AirPod actie niet van KPN zelf. Er is eerder deze week een grote levering aangekomen, deze zijn inderdaad direct aangemeld echter (volgens mij) pas gisteren door DHL opgehaald. Ik zag ook al dagen hetzelfde tot vanmorgen er stond dat het onderweg was en ik ze een half uur geleden bezorgd heb gekregen.


Kpn kan betere partners uitkiezen. Sinds de iPhone 12 is het een ramp. Bij de telefoons heeft Apple de schuld gekregen, bij de airpods krijgt de externe partij de schuld. @Kpn is nergens schuldig aan.

 Mijn airpods zijn niet eens bij dhl!!!!


Zojuist heb ik ook contact opgenomen met DHL en zij gaven net als hierboven aan dat er nog geen zending ontvangen is. Ook konden ze helaas niets zeggen over wanneer het pakket wel verzonden kon worden en ik moest contact opnemen met de afzender…. Je wordt weer van het kastje naar de muur gestuurd 😞 Echt teleurstellend dit!


Wat een ellende om die airpods te bestellen dan is dit niet goed dan missen dat gebeld met KPN due heeft mijn netjes alles opgestuurd per mail wat ik nodig had en het is nog niet goed lijkt wel of ze niet willen ofzo pfff maar zie hier nummer staan en bel die maar is even en als dan niet lukt dan geef ik het op ga er niet om smeken ...