Skip to main content

Het beeldscherm van mijn Samsung Galaxy S21 plus is uitgevallen. Nu kan je zondags én met feestdagen de klantenservice niet bereiken. Ik kan nu sowieso niet bellen, omdat de simkaart niet in mijn tablet past (te klein). De telefoon is pas 10 maanden oud. Aanmelden voor reparatie vragen ze om een telefoonnummer waarop je bereikbaar bent en het toestel mag niet vergrendeld zijn. Hoe kan ik nu mijn toestel aanmelden voor reparatie?

Hallo @T.Leurs ,

Het beste is om ergens komende week (morgen??) met jouw toestel naar een KPN-winkel toe te stappen. Daar beoordelen ze dan ter plekke of jouw toestel ter reparatie aangeboden kan worden. Je zit sowieso nog in de garantieperiode. 


@T.Leurs Als je hem aan wilt melden, gewoon een nummer invullen waar je bereikbaar bent, hoeft niet het nummer te zijn van je mobiel die stuk is, nummer van thuis, buren verre neef enz enz....

@Noordzee Denk niet dat de medewerker van de KPN winkel gaat en kan beoordelen of dat toestel nog gerepareerd kan worden, die zal hem gewoon opsturen en de reparateur gaat dat onderzoeken en dan is het de vraag, Garantie, ja dan word die of gerepareerd of vervangen, Nee, contact over de kosten.😉


Klopt @Doornekamp33 ,

Misschien is het beter om te vermelden “ter reparatie aan te bieden”.? Ik pas dat wel even aan. Maar hoe dan ook : Mijn advies blijft om zo snel mogelijk met die telefoon naar een KPN-winkel te gaan. 


Ik heb inmiddels een oud toestel gevonden, dus heb in ieder geval een toestel op zak. Ik ga inderdaad morgen maar langs bij de KPN winkel in het centrum en dan merk ik het wel.

Voor de zekerheid vast een briefje mee met de ontgrendelingsgegevens.

 

Bedankt voor de reacties


Graag gedaan @T.Leurs , succes morgen.👍


Ik heb inmiddels een oud toestel gevonden, dus heb in ieder geval een toestel op zak. Ik ga inderdaad morgen maar langs bij de KPN winkel in het centrum en dan merk ik het wel.

Voor de zekerheid vast een briefje mee met de ontgrendelingsgegevens.

 

Bedankt voor de reacties

Als je niks meer kunt bedienen is het niet nodig de ontgrendelingsgegevens mee te nemen, staat een beetje krom misschien, alleen Apple heeft iets waardoor ze niet in het toestel kunnen komen, Android kun je altijd terug met een fabrieks-reset en is die weer zoals uit de doos.