Skip to main content

Goedemorgen,

 

Ik heb met mijn mobiele telefoon slecht bereik en kan niet al mijn klanten bellen via Whatsapp. Ik lees dat meerdere mensen hier last  van hebben. Ik heb een Iphone10, laatst eupdate en bellen via Wifi staat aan. Helaas werkt het niet en mijn wifi doet het prive omdat ik wel via whatsapp een goede verbindging heb

 

Hallo @Marielle Bijmholt , misschien kan onderstaande lik je verder helpen:

https://www.kpn.com/beleef/mobiel/supersnel-bellen-over-het-4g-netwerk-van-kpn.htm

 


Dank je wel maar dat staat allemaal al aan. dus dat gaat mij nog niet helpen

 


de Iphone 10 staat niet in de lijst ondersteunde toestellen. Dit wil zeggen dat Apple nog niet het netwerk van KPN daarmee ondersteunt. Want KPN heeft het en stelt de eisen beschikbaar aan de fabrikanten.

kpn.com/bellenviawifi .


@PeterG hoi Peter dank voor jouw reactie. Maar in de link die jij meestuurt staat de Iphone X wel in de toestellen die  geschikt zijn. Is er ook eenmogelijkheid dat KPN iets aanpast> Ik heb ze er al eerder over gebeld maar toen adviseerde ze alleen nieuwe simkaart maar die helpt ook niet

 


Oh X…. Als ie X heet dan zul je 'm ook zo noemen lijkt mij.

Ik volg die oplichters van Apple niet zo dus had verband tussen 10 en X niet gelegd.

Dan zou 'bellen via wifi’ dus wel moeten werken.

Op mijn Android moet ik bij "bellen via wifi” ook nog “voorkeur wifi” aanzetten, anders doet ie het alsnog vai 4G, tenzij dát signaal zo goed als weg is.


Hoi @Marielle Bijmholt, welkom op het forum! 
Soms gaat er even overheen voordat bellen via WiFi/4F ook daadwerkelijk aan staat achter de schermen.
Inmiddels zijn we natuurlijk al weer even verder. Kun je het nog eens proberen?
Als het nog niet werkt kijk ik ook graag even mee vanaf hier. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


Hallo Thomas, ik heb bovenstaande ingevuld.

Ik zie linksboven op mijn telefoonscherm wel KPN Wificall maar nog steeds heb ik slecht ontvangst

mvgr Marielle

 


Als je daar Wificall hebt staan werkt het! Als je wifi niet heel fantastisch is kan het vaak helpen onze wifimanager te doorlopen!