Skip to main content

Het gaat steeds gekker worden. Krijg zelfs geen mails meer over dat ik nog even geduld moet hebben. Zit pas 7,5 week te wachten. Ook bij bestel status kan ik niet meer kijken. Bellen heeft geen zin, daar ze aan de telefoon allemaal een ander verhaal hebben. Teven ook problemen met digitenne (kan bepaalde zenders niet of heel slecht ontvangen. Ze zouden een nieuw kastje sturen, maar niks meer gehoord of gezien) en volgens de WiFi Check heb ik een betalingsachterstand (is ook niet waar, betaal alles netjes op tijd en via automatische incasso). Gaat dus lekker bij KPN. Nooit problemen gehad, altijd heel positief geweest als mensen erom vroegen. Wacht nu nog hooguit 2 weken af en dan gaat KPN er echt uit. Wat een waardeloos bedrijf is het aan het worden. Heb 3 mobiele abonnementen, internet en vast bellen en ook nog een digitenne abonnement. 

Ah, we hebben hier te maken met een gevalletje miscommunicatie ben ik bang :grimacing: Ik was nog aan het wachten op een reactie van jou over het al dan niet goed werken van de Digitenne, daardoor had ik dit topic voor mezelf nog niet als ‘klaar’ bestempeld. En een vergoeding voeren we altijd pas door als alles helemaal in orde is, had ik nog niet gedaan dus, excuus! Ik ga nu direct een vergoeding doorvoeren, dit zal verrekend worden met je volgende factuur waardoor je dan geld van ons terug krijgt in  plaats van dat je aan ons moet betalen :slight_smile:


Ahhh. Sorry. Heb er geen moment meer aan gedacht, had even andere dingen aan mijn hoofd. Het zal vast allemaal goed komen. Dank je voor alles. 
Wens je hele fijne en gezellige dagen. 


Toch nog even terug. Digitenne is niet te kijken, dus die gebruik ik niet op het moment. We streamen nu via Ziggo. Over 4 weken kunnen we niet streamen en gebruiken we de digitenne op een andere plaats met binnen antenne. Als die het dan ook niet doet, gaat hij er echt uit. Sorry. 


Toch nog even terug. Digitenne is niet te kijken, dus die gebruik ik niet op het moment. We streamen nu via Ziggo. Over 4 weken kunnen we niet streamen en gebruiken we de digitenne op een andere plaats met binnen antenne. Als die het dan ook niet doet, gaat hij er echt uit. Sorry. 

:frowning2:

Hopelijk op de andere plek wel een goed signaal!