Goedemorgen,
Ik heb vorige week een nieuwe iPhone 12 besteld via een verlengaanbod. De vorige Airpods actie was toe helaas net afgelopen, helaas dat was niet anders. Nu zie ik tot mijn verbazing dat dezelfde airpods actie voor Black Friday weer loopt. Ik ben dus ‘tussen wal en schip’ gevallen.
Telefonisch contact opgenomen met de klantenservice en dan krijg ik het volgende antwoord: We kunnen helaas niets voor u doen. U kunt uw huidige toestel nog annuleren en terug sturen, zodra het toestel binnen is een nieuwe order plaatsen mèt de airpods actie.
Helaas gaat dat annuleren en terugsturen natuurlijk nooit meer lukken voor de einddatum van de actie. Dus, blijf ik 'tussen wal en schip’… Ik vind dit toch wel een beetje de wereld op z'n kop. Ik hoef echt niet de volle korting, maar wordt zelfs niet gedacht aan de mogelijkheid om mij een klein beetje tegemoet te komen.
Jammer, zeker als je al langer dan 20 jaar trouwe klant bent bij KPN. Ik hoop dat er nagedacht wordt over oplossingen voor dergelijke gevallen, want ik zal niet de enige zijn waarbij dit voorkomt.
Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid