Skip to main content

Ik kreeg zojuist een bericht dat de samsung galaxy watch 3 niet op voorraad is. Er staat een tijdelijke cashback actie op dit product van 50,- waar ik toch graag gebruik van zou willen maken. Hoe wordt dit geregeld?

Ik heb dezelfde uitdaging


Ik heb ook hetzelfde. Op de site van Samsung staat dat je je toestel kan registreren tot 21 juni. Voor die tijd moet ie dus zeker binnen zijn.

Wat ik nog aparter vind, is dat er op de KPN site nog steeds staat "voor 21.00uur besteld, morgen in huis"


Hier het zelfde probleem. Als ik voor betaling had geweten dat dit niet op voorraad zou zijn had ik mij bedankt voor de actie. Verder staat er vermeld dat KPN niet weet wanneer dit weer voorradig is, erg frustrerend.


Voor KPN zijn mobiele telefoons een bijproduct. Volgende keer naar de grote marktspelers, die hebben meer variatie en nagenoeg alles op voorraad.

Daarnaast kunnen zij elk abonnement verlengen of nieuw afsluiten bij elke provider.


Hier het zelfde probleem. Als ik voor betaling had geweten dat dit niet op voorraad zou zijn had ik mij bedankt voor de actie. Verder staat er vermeld dat KPN niet weet wanneer dit weer voorradig is, erg frustrerend.

Je kunt de bestelling gewoon annuleren als ik het goed heb. Onder bij de order status staat als het goed is ook een "knopje" annuleren


Dag allen, leuk dat jullie hier zijn! Ik begrijp dat jullie allemaal een Samsung Galaxy Watch 3 hebben besteld en bericht hebben gekregen dat deze niet meer op voorraad is. Toch zien jullie op de website dat deze nog steeds op voorraad zou moeten zijn. Kan één van jullie misschien aangeven waar dit staat? Ik kan de Samsung Galaxy Watch 3 namelijk niet op onze website vinden, alleen de Samsung Galaxy Watch en de Samsung Galaxy Watch Active. Ik ben daarom erg benieuwd waar jullie dit terugzien.

In onze zakelijke webshop zie ik de Samsung Galaxy Watch 3 nog wel staan. Als het gaat om een zakelijk product, dan wil ik je vragen om contact via ons Zakelijk forum op te nemen.

Hoe het ook zij, de acties en de voorwaarden worden vanuit Samsung bepaald. Dat betekent dat Samsung ook bepaalt tot wanneer registratie open staat. Ik kan er niet voor zorgen dat je op een later moment alsnog kunt registreren voor de actie. Je kunt dit uiteraard aan Samsung voorleggen, al kan ik geen garantie geven dat dit lukt.


Dag allen, leuk dat jullie hier zijn! Ik begrijp dat jullie allemaal een Samsung Galaxy Watch 3 hebben besteld en bericht hebben gekregen dat deze niet meer op voorraad is. Toch zien jullie op de website dat deze nog steeds op voorraad zou moeten zijn. Kan één van jullie misschien aangeven waar dit staat? Ik kan de Samsung Galaxy Watch 3 namelijk niet op onze website vinden, alleen de Samsung Galaxy Watch en de Samsung Galaxy Watch Active. Ik ben daarom erg benieuwd waar jullie dit terugzien.

In onze zakelijke webshop zie ik de Samsung Galaxy Watch 3 nog wel staan. Als het gaat om een zakelijk product, dan wil ik je vragen om contact via ons Zakelijk forum op te nemen.

Hoe het ook zij, de acties en de voorwaarden worden vanuit Samsung bepaald. Dat betekent dat Samsung ook bepaalt tot wanneer registratie open staat. Ik kan er niet voor zorgen dat je op een later moment alsnog kunt registreren voor de actie. Je kunt dit uiteraard aan Samsung voorleggen, al kan ik geen garantie geven dat dit lukt.

De watch 3 is nu inderdaad van de site afgehaald. Op het moment van mijn vorige bericht stond deze er nog op.

Zolang het horloge voor 21 juni geleverd wordt is er geen probleem. Alleen de levertijd is nog niet bekend.


Dag allen, leuk dat jullie hier zijn! Ik begrijp dat jullie allemaal een Samsung Galaxy Watch 3 hebben besteld en bericht hebben gekregen dat deze niet meer op voorraad is. Toch zien jullie op de website dat deze nog steeds op voorraad zou moeten zijn. Kan één van jullie misschien aangeven waar dit staat? Ik kan de Samsung Galaxy Watch 3 namelijk niet op onze website vinden, alleen de Samsung Galaxy Watch en de Samsung Galaxy Watch Active. Ik ben daarom erg benieuwd waar jullie dit terugzien.

In onze zakelijke webshop zie ik de Samsung Galaxy Watch 3 nog wel staan. Als het gaat om een zakelijk product, dan wil ik je vragen om contact via ons Zakelijk forum op te nemen.

Hoe het ook zij, de acties en de voorwaarden worden vanuit Samsung bepaald. Dat betekent dat Samsung ook bepaalt tot wanneer registratie open staat. Ik kan er niet voor zorgen dat je op een later moment alsnog kunt registreren voor de actie. Je kunt dit uiteraard aan Samsung voorleggen, al kan ik geen garantie geven dat dit lukt.

Wat is de reden dat een consument zelf maar de leverancier moet contacteren terwijl ik het product bij jullie heb aangeschaft? Ik verwacht van KPN dat het product tijdig wordt geleverd, indien dit niet mogelijk is binnen 14 dagen dient er een vervangend device aangeboden te worden aan de consumenten. 

 

Alvast bedankt voor je snelle reactie en acties bij KPN

 

Mvg


Dag allen, leuk dat jullie hier zijn! Ik begrijp dat jullie allemaal een Samsung Galaxy Watch 3 hebben besteld en bericht hebben gekregen dat deze niet meer op voorraad is. Toch zien jullie op de website dat deze nog steeds op voorraad zou moeten zijn. Kan één van jullie misschien aangeven waar dit staat? Ik kan de Samsung Galaxy Watch 3 namelijk niet op onze website vinden, alleen de Samsung Galaxy Watch en de Samsung Galaxy Watch Active. Ik ben daarom erg benieuwd waar jullie dit terugzien.

In onze zakelijke webshop zie ik de Samsung Galaxy Watch 3 nog wel staan. Als het gaat om een zakelijk product, dan wil ik je vragen om contact via ons Zakelijk forum op te nemen.

Hoe het ook zij, de acties en de voorwaarden worden vanuit Samsung bepaald. Dat betekent dat Samsung ook bepaalt tot wanneer registratie open staat. Ik kan er niet voor zorgen dat je op een later moment alsnog kunt registreren voor de actie. Je kunt dit uiteraard aan Samsung voorleggen, al kan ik geen garantie geven dat dit lukt.

Wat is de reden dat een consument zelf maar de leverancier moet contacteren terwijl ik het product bij jullie heb aangeschaft? Ik verwacht van KPN dat het product tijdig wordt geleverd, indien dit niet mogelijk is binnen 14 dagen dient er een vervangend device aangeboden te worden aan de consumenten. 

 

Alvast bedankt voor je snelle reactie en acties bij KPN

 

Mvg

Je kan de watch 3 ook gewoon bij Coolblue bestellen en alsnog van de actie kunnen genieten. Dan heb je waarschijnlijk het laatste model van de Galaxy Watch met Tizen als OS, waarbij je nog wel 3 jaar softwareondersteuning mag verwachten.


Wat is de reden dat een consument zelf maar de leverancier moet contacteren terwijl ik het product bij jullie heb aangeschaft?

@Yalsef De reden staat in mijn vorige bericht, maar voor de duidelijk nog een keer: De actie is niet van ons, maar van Samsung. Samsung bepaalt de voorwaarden. Wij kunnen er dan ook niet voor zorgen dat hier vanaf geweken kan worden. Dit zal echt met Samsung zelf besproken moeten worden.

@Jur25 Ik durf je op dit moment ook niet te zeggen wanneer je de Galaxy Watch 3 kunt verwachten. Ik heb geen inzicht in de levertijd van accessoires, helaas. Ik duim in ieder geval dat de Galaxy Watch 3 op tijd binnen is!


Ik heb nog een aanvulling: Er staat een verzoek uit bij Samsung voor extra leveringen. Het is echter nog niet bekend of, wanneer en hoeveel er geleverd kan worden. De vraag wat voor gevolgen dit heeft voor de cashback actie, staat uit.

 


Een medewerker van KPN heeft me verteld dat wanneer de koopbon getoond kan worden, en deze valt binnen de actieperiode, het geen probleem zou moeten zijn om de cashback alsnog aan te vragen.


Een medewerker van KPN heeft me verteld dat wanneer de koopbon getoond kan worden, en deze valt binnen de actieperiode, het geen probleem zou moeten zijn om de cashback alsnog aan te vragen.

 

Dat klopt niet helemaal. De aankoop moet voor 6 juni gedaan zijn, maar de registratie heeft ook een deadline (21 juni), zoals duidelijk omschreven op deze pagina: https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=4R29VSQ99SBJE


Als KPN voor de 20e levert is er niet veel aan de hand, dan is dit een top prijs. Maar als KPN dat niet voor elkaar krijgt heb ik de daarna beste prijs bij Samsung (€ 229,-, nu weer € 269,-) en de cashback misgelopen. Dat betekent dat de onwaarheid van “vandaag besteld morgen in huis” mij potentieel € 90,- kost (€ 40,- hogere prijs en € 50,- cashback gemist). 

Dus KPN, ik hoop maar dat jullie het voor elkaar krijgen, want dit is al wel een heel slechte beurt zo, maar als het niet geleverd wordt is het helemaal sonaardige woorden]… Ik zou eens over compensatie nadenken, en niet weer zo'n waardeloos extra tv pakket of zo maar een keer iets dat laat zien dat jullie het echt vervelend vinden dat je je klanten in de kou laat staan. 

Ps. Ik was van plan er een als cadeau te kopen, gelukkig heb ik iets anders gedaan, want dan zou ik dus met lege handen aangekomen zijn.


Zojuist op het pepper forum het volgende door iemand gemeld !

klopt deze info ? Ik denk dat het wel tijd wordt dat jullie de webshop wat professioneler maken. Groot adverteren met vandaag besteld morgen in huis maar vervolgens helemaal geen voorraad hebben. Hoe kan dit ??

ik bestel toch niet iets bij de lokale telecom boer maar bij een groot professioneel bedrijf (kpn) ??

 

 

 

 


Net een mail binnen dat de bestelling is geannuleerd. Jammer maar als goedmaker 50,- extra gekregen. Wel netjes opgelost! 


Klopt ik ook