Skip to main content
Vraag

Errorcode 3010 bij multisim Galaxy Watch 6

• February 19, 2026
  • 5 reacties
  • 15 keer bekeken

Hallo, ik probeer mijn Galaxy Watch 6 te linken aan mijn mobiele abonnement met multisim. Ik heb nu een eSIM in mijn telefoon zitten. Van wat ik heb gelezen is dit probleen bij velen niet opgelost, maar bij sommigen is gezegd dat zij het wel konden verbinden met een QR-code. Zou ik een QR-code voor mijn eSIM kunnen krijgen?

Model: SM-S908B / SM-R935F  

Galaxy Wearable version: 2.2.68 / 2.2.13  

Software version: R935FXXS1CZA1  

Error: 3010

5 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 21, 2026

Hi ​@Nihid, welkom bij onze community en goed dat je deze vraag hier stelt. 

Zou ik het volgende van je mogen weten?

• Als je in Mijn KPN kijkt, staat daar Multisim al actief? 
  • Zo ja, zou je dit uit en daarna weer aan willen zetten en opnieuw willen activeren op je smartwatch? 

Ik hoor graag van je. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 21, 2026

Nee, multisim staat niet actief. Hoe zou ik het actief kunnen zetten? Volgens de instructie-pagina moest ik direct via the Wearable app waarna ik via KPN multisim aan kon zetten.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 21, 2026

Och, ik heb dit verkeerd gelezen. Jij probeert dit natuurlijk aan te zetten via de smartwatch. 
Mag ik weten om welk telefoonnummer het hier gaat? Zou je dit in je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 21, 2026

Hoi Alex,

Ik heb mijn telefoonnummer en klantnummer in mijn profiel aangepast.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 21, 2026

Hier was ik al bang voor. Dit is een data only abonnement en dat kan niet in combinatie met multisim. Je kunt dit wel bestellen met een regulier 06-nummer, ik zie dat je die ook bij ons afneemt. Hopelijk is dat een optie.Â