Skip to main content

Beste,

Ik heb op 25 April factuur met Fakt. Nr: 1214207009 ontvangen voor de aankoop van een toestel bij het nieuwe abbonnement. 

 

Dit toestel is in één keer volledig betaald, alleen bevat de factuur geen BTW specificatie en staat er BTW n.v.t. voor het bedrag van € 1056,- 

Ook heb ik bij het contract in de mail geen BTW specificatie ontvangen, zoals voorheen wel het geval was. 

 

Dit is niet juist, er dient hier BTW gespecificeerd te worden en ik heb een BTW factuur nodig voor mijn administratie. 

 

Ik ontvang graag alsnog een BTW factuur. 

Goedemiddag @FlyMike! Ik begrijp dat je graag een kopie van de aankoopbon wenst te ontvangen.

De aankoopbon zit in de bijlage van het contract en je kunt beide downloaden via de volgende link: https://mijn-bestelling.kpn.com/inloggen/ 
Je kunt inloggen met het bestelnummer (terug te vinden in de orderbevestiging) en postcode.

Het contract en de aankoopbon zijn aan de rechterkant van de pagina te vinden en te downloaden. Laat je weten of het gelukt is?

Mocht het niet lukken, dan help ik je graag verder!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je de aankoopnota hebt kunnen downloaden. Anders hoor ik het graag!


Helaas komt hier een foutmelding dat de persoonlijke omgeving niet online staat. Kunt u mij de btw factuur mailen? 
 

dank.


Ja hoor, dat kan ik: wil jij je Forum profiel voorzien van de volgende klantgegevens:

  • Jouw volledige naam en geboortedatum
  • Klantnummer
  • Postcode en huisnummer 

Op basis van deze gegevens kan ik jouw klantgegevens erbij zoeken en het contract + aankoopnota van het toestel naar jou mailen.

Geef je hier een seintje als je de benodigde gegevens ingevuld hebt? Alvast bedankt!
 


Hoi Shyrin, de gegevens zijn ingevuld. Alvast bedankt! 


Super! Ik heb het bij deze verzonden: heb je deze in goede orde ontvangen?