Skip to main content

Hier het zelfde probleem ook na update zelfde probleem 

 

*Admin* Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

Welkom op het forum @Dikie! Ik zie dat in het originele topic een oplossing is geplaatst. Zou je diezelfde stappen eens kunnen proberen?

Dit zou op de volgende manier moeten kunnen, de tekst is wel in het Engels dus in het Nederlands zouden de termen iets anders kunnen zijn. 

  • Open the Settings app
  • Tap Connections
  • Tap Mobile networks
  • Tap Network mode
  • Select 4G/3G/2G (Auto)

The steps should be similar for other 5G Android devices, but if you're having trouble, search Network Type or Network Mode in the search menu in the Settings app.

Laat je hier weten of dit geholpen heeft?


Hoi bram heb ik geprobeerd maar helpt niet


@Dikie er is ondertussen een software update van Samsung uitgebracht die het probleem zou moeten oplossen. Zou je om die reden nog kunnen proberen je toestel te updaten? Als dat niet lukt zou je dan voor de zekerheid deze stappen van Samsung kunnen doorlopen? Dat moet bij alles op een kapot toestel na de oplossing zijn. 


@Dikie hebben de tips in het stappenplan van Samsung nog geholpen?


Hoi nee jammer genoeg


@Dikie zou je in dat geval je profiel willen invullen zodat ik voor je kan kijken wat ik voor je kan doen? 


Is er al een oplossing? 


@Roy van Sloten  Werken de stappen zoals @Bram_  in het eerste bericht laat zien niet voor jou?


Dag Erwin,

 

Helaas niet! Dit is mijn tweede telefoon die dit heeft.  De huidige telefoon heb ik sinds december en heeft sinds een paar dagen dit probleem.

Het komt vaker voor lees ik hier en daar?

Ik twijfel om nog weer een Samsung te kopen,  ik gebruik mijn telefoon ook voor de zaak en als je alles op luidspreker moet doen is niet echt prettig. 

 

Hartelijke groet Roy van Sloten 

 

 


Ik zou dan toch proberen om verhaal te halen bij Samsung, @Roy van Sloten