Skip to main content

Hoi,

 

Drie weken geleden heb ik online de Samsung S20 FE gekocht bij KPN.
Bij deze telefoon krijg je gratis de Samsung Buds+. 
 

Na het ontvangen van mijn telefoon heb ik de registratie in orde gemaakt voor de gratis Buds+.

Maar, bij Samsung kom ik niet verder. Op het aankoopbewijs staat geen datum en blijkbaar accepteren ze de bestelbevestiging met daarop een datum en het contract met daarop het serienummer van mijn FE erop en een datum niet. Dus...ik weet nu niet meer wat ik Samsung moet sturen om alsnog aanspraak te kunnen maken op de gratis Buds+.

 

Help...mede door de gratis Buds heb ik gekozen voor dit toestel.

Ik heb even aan het googlen geweest. Maar ik kan eigenlijk geen actie vinden die hier op lijkt. Heeft u een linkje of schermafdruk? 


Bedankt voor de snelle reactie @Nick83. Dat je het niet kan vinden op Google kan kloppen, de actie is inmiddels afgelopen. Maar omdat ik heen en weer mail met Samsung kan ik telkens nog documenten uploaden om alsnog de Buds te mogen ontvangen, maar tot nu toe zonder succes. Alle documenten die ik heb van KPN heb ik inmiddels gestuurd en Samsung keurt ze niet goed 😔


Hier staat het: https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=RFTJNNAVCGNZZ alleen nog registreren t/m 14-12


Dat de actie is afgelopen wil nog niet zeggen dat er helemaal niets meer over te vinden zou zijn. Lijkt me.


Ok👍Alleen morgen nog dus.


Hi @tonnick, het wordt wel heel spannend op deze manier :scream:

Dit betreft een actie van Samsung zelf, daarom kan ik zelf op dit moment helemaal niets voor je betekenen hoe graag ik ook zou willen. Morgen zou ik op zoek kunnen gaan naar een contactpersoon (dan zijn bij ons bepaalde mensen weer aanwezig) maar het is dan dus de vraag of dat niet al te laat gaat zijn. Als ik de actiepagina bekijk en een stukje naar beneden scrol, zie ik daar het volgende staan:

Dit zal de snelste manier zijn om direct met de juiste partij in contact te komen, ik wil je dan ook aanraden om via die weg verdere hulp te vragen.

Mocht je er echt niet uitkomen, trek je dan weer aan de bel hier? Dan ga ik alsnog op onderzoek uit!


Is het nog gelukt met de actie @tonnick?