Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik heb een Samsung Galaxy s4 mini overgenomen. Mijn simkaart wordt niet herkent. Ik ben opzoek naar een simkaart unlock code.

Met vriendelijke groet,

Sandra

Hallo @Sandra K 

Waarom denk je dat er een simlock op dit toestel zit? Wat voor een foutmelding krijg je? Simlocks worden al zeker 10 jaar niet meer toegepast. Daarom is KPN begin 2020 gestopt met unlockcodes te verstrekken. Waar komt dit toestel vandaan (provider)? Wil je er een KPN simkaart indoen?


Dan ben je mooi beet genomen, want de Android versie is 4.2, en minimale eisen voor apps is 5.0 of meer. 


Beste @Sandra K, welkom! Het klopt helemaal wat hierboven gezegd wordt. Ik zie dat de S4 mini al minimaal 8 jaar geleden op de markt gekomen is. Het is best mogelijk dat daar een simlock op zit inderdaad. Zoals Ruud zegt: wij bieden geen unlockcodes meer aan, dus ik kan je er helaas niet verder mee helpen 😞.


Ik hoop dat je er niet voor betaald hebt @Sandra K, want de meeste apps zal ook niet meer werken op deze mobiel. Zo enzo de apps van KPN ITV is de minimale eis: Android 5.0 of meer.